Kemmi Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) interessant http://www.youtube.com/watch?v=YC64zEtvqTg http://www.youtube.com/watch?v=61UcZIamYtE Litt fengendes, din mening Endret 7. mai 2014 av Kemmi Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Musikk med hatbudskap er ikke noe nytt, men så mye musklimskrettet har jeg ikke hørt. Ikke helt min sjanger uansett. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Kan vel ikke si jeg er overasket med tanke på en hel del hendelser der terrorister hyller allah etter endt terroraksjon. Tror ikke det blir noe mindre etter videoen med han tullingen som har tatt flere hundre skolejenter som gisler i Nigeria og forteller at det er allah som har befalt han og gjør det. 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 På tide, det har tatt alt for lang tid. Bare å glede seg til mer. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Ja, det er jo så tøft med tidsriktig musikk når infernoet settes i gang, og dette er jo slett ikke noe nytt. Like lavpannet nå, som det var før. Jada, vi har lavpannede muslimer, og det er jo veldig sjarmerende at den støyen de lager, merkelig nok treffer akkurat samme sort lavpannethet hos oss, og vi er ikke muslimer. Så da er det ikke religionen som er drivkraften, men lavpannetheten. La oss gjøre noe med pannebrasken til apene våre og deres dont bang the drum Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Ja, det er jo så tøft med tidsriktig musikk når infernoet settes i gang, og dette er jo slett ikke noe nytt. Like lavpannet nå, som det var før. Jada, vi har lavpannede muslimer, og det er jo veldig sjarmerende at den støyen de lager, merkelig nok treffer akkurat samme sort lavpannethet hos oss, og vi er ikke muslimer. Så da er det ikke religionen som er drivkraften, men lavpannetheten. La oss gjøre noe med pannebrasken til apene våre og deres dont bang the drum Hva mener du er korrekt respons når nazi tyskland invaderer norge og innfører propagandaspredning blandt norske barn hvor de blir hjernevasket til å tro på nazismen. Er riktig respons å sette i gang holdningskampanjer? Avisreportasjer om hvor bra likestiling og likeverd er? Sette oss ned å håpe på at det gode som ligger bak ethvert menneske vil gjøre at ingenting galt vil skje? Eller er kanskje løsningen å ikke slippe nazi tyskland inn ? Jeg skjønner, og er enig i, at det er virker veldig snilt å være snill, problemet er når de snille er snille, og de slemme er slemme, så skyves all makt over i hendene på de slemme, og de vil få fullstendig kontroll over hele jordkloden. Og da blir spørsmålet hvor snillt var det egentlig å være snill ? 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Og da blir spørsmålet hvor snillt var det egentlig å være snill ? Irrelevant, fordi det er passert når man former det spørsmålet - spørsmålet er bestandig: Hva nå? Dessuten virker det som noen blir konstant innvaderte, fordi de reagerer som om de er under okkupasjon selv om okkupanten er usynlig, og den state of mind, er den egentlige okkupasjonen. Altså, det forgår i fantasien for det meste, som igjen er fyrt opp av redsel og hat, og slik har det vært siden tidenes morgen. "Hva skal vi gjøre med det fenomenet?", synes jeg er mye mer interessant å snakke om .. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Ja, det er jo så tøft med tidsriktig musikk når infernoet settes i gang, og dette er jo slett ikke noe nytt. Like lavpannet nå, som det var før. Jada, vi har lavpannede muslimer, og det er jo veldig sjarmerende at den støyen de lager, merkelig nok treffer akkurat samme sort lavpannethet hos oss, og vi er ikke muslimer. Så da er det ikke religionen som er drivkraften, men lavpannetheten. La oss gjøre noe med pannebrasken til apene våre og deres dont bang the drum Nå er ikke antireligiøs musikk noe nytt fenomen og antikristen musikk er ganske vanlig innen black metal sjangeren. Du må gjerne kalle det hatmusikk men det er like mye et kulturfenomen. At islam har sluppet så billig unna så lenge er egentlig litt overaskende så jeg ser det hverken lavpanna eller dumt men heller en naturlig utvikling innen metall. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 og jeg snakket ikke om musikken som spesielt medium for ekstreme ytringer og holdninger - min kommentar var generell, siden hati seg selv er ett generelt problem Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg synes det er helt ålreit, og kanskje tilmed konstruktiv, med forbehold om at kunsten lages av folk som selv har vokst opp i en islampreget kultur. Om irakere og palestinere lager antimuslimsk svartmetall er det noe helt annet enn om amerikanske rednecks gjør det. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jaja, ikkje noe du finner på Spotify-listen min i vertfall. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Ikke den beste metalen jeg har hørt, men hørbart. Det er flott at man lager anti-islamsk metal musikk. Det håper jeg vi får mer av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå