Øystein.F. Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 The Stomping Land tek turen til Steam Early Access i slutten av månaden.Blir dette tidenes dinosaurspel? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Hva med en nyoppusset versjon av Trespasser? Spillet jeg aldri fikk fullført pga så mange bugs. Det hadde også den beste HP-indikatoren i noen spill til nå Endret 7. mai 2014 av chairgame 1 Lenke til kommentar
garnok Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 så....carnivores online? Høres interessant ut. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Hva med en nyoppusset versjon av Trespasser? Spillet jeg aldri fikk fullført pga så mange bugs. Det hadde også den beste HP-indikatoren i noen spill til nå Hadde vært fantastisk med en oppusset utgave av Trespasser. Var jo egentlig ganske bra til tross for sine feil. 1 Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Hva med en nyoppusset versjon av Trespasser? Spillet jeg aldri fikk fullført pga så mange bugs. Det hadde også den beste HP-indikatoren i noen spill til nå Spilte gjennom hele Trespasser i fjor. Var nok en smule mer gøy back in the day, men fortsatt ganske tilfredsstillende å endelig fullføre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå