smas190 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 fikk ny skjerm på fredag.. da jeg skulle løfte opp skjermen på søndag kom jeg uheldigvis borti noe greier slik at det ble en dyp ripe i skjermen kjøpte den til psdata.. får jeg ny skjerm på garanti osv? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 fikk ny skjerm på fredag.. da jeg skulle løfte opp skjermen på søndagkom jeg uheldigvis borti noe greier slik at det ble en dyp ripe i skjermen kjøpte den til psdata.. får jeg ny skjerm på garanti osv? Hva mener du? At psdata eller deres leverandør er skyld i ripa? Det ærligste og redeligste du kan gjøre er å ringe til psdata og uttrykke akkurat hvor lei deg du er, og spørre pent om det er noe de kan gjøre. For all del ikke krev noe som helst, for slik jeg ser det har du ikke krav på ny skjerm. At du kan få ny skjerm på forsikring (innbo) er kanskje en mulighet. Men husk: ærlighet varer lengst når du skal fortelle hvordan dette skjedde. DrErling Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 fikk ny skjerm på fredag.. da jeg skulle løfte opp skjermen på søndagkom jeg uheldigvis borti noe greier slik at det ble en dyp ripe i skjermen kjøpte den til psdata.. får jeg ny skjerm på garanti osv? Selvfølgelig ikke. Om noen drar en nøkkel langs siden på bilen din, tror du det går på garantien da? Garantien er der for å dekke produksjonsfeil, ikke kløner Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 fikk ny skjerm på fredag.. da jeg skulle løfte opp skjermen på søndagkom jeg uheldigvis borti noe greier slik at det ble en dyp ripe i skjermen kjøpte den til psdata.. får jeg ny skjerm på garanti osv? Hva mener du? At psdata eller deres leverandør er skyld i ripa? Det ærligste og redeligste du kan gjøre er å ringe til psdata og uttrykke akkurat hvor lei deg du er, og spørre pent om det er noe de kan gjøre. For all del ikke krev noe som helst, for slik jeg ser det har du ikke krav på ny skjerm. At du kan få ny skjerm på forsikring (innbo) er kanskje en mulighet. Men husk: ærlighet varer lengst når du skal fortelle hvordan dette skjedde. DrErling Innboforsikring fungerer vel ikke som "idiotforsikring"? Dette må man tegne spesifikt, tenker jeg. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Garanti dekker produktfeil men den dekker ikke brukerfeil... Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 fikk ny skjerm på fredag.. da jeg skulle løfte opp skjermen på søndagkom jeg uheldigvis borti noe greier slik at det ble en dyp ripe i skjermen kjøpte den til psdata.. får jeg ny skjerm på garanti osv? Selvfølgelig ikke. Om noen drar en nøkkel langs siden på bilen din, tror du det går på garantien da? Garantien er der for å dekke produksjonsfeil, ikke kløner altså, det var derfor jeg postet her da. fordi jeg leste at det NORMALT ikke var noe garanti. ville høre hva dere mente Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Innboforsikring fungerer vel ikke som "idiotforsikring"? Dette må man tegne spesifikt, tenker jeg. Du har helt sikkert litt rett. Men det skader hvertfall ikke å ta kontakt med forsikringsselskapet og høre. Det KAN jo hende du treffer en behjelpelig sjel der også... (jeg har faktisk erfart at det er mulig) Størst sjanse tror jeg dog det er for å få ny skjerm dersom han gråter sine modige tårer på telefon til psdata kundesupport. DrErling Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 fikk ny skjerm på fredag.. da jeg skulle løfte opp skjermen på søndagkom jeg uheldigvis borti noe greier slik at det ble en dyp ripe i skjermen kjøpte den til psdata.. får jeg ny skjerm på garanti osv? Selvfølgelig ikke. Om noen drar en nøkkel langs siden på bilen din, tror du det går på garantien da? Garantien er der for å dekke produksjonsfeil, ikke kløner altså, det var derfor jeg postet her da. fordi jeg leste at det NORMALT ikke var noe garanti. ville høre hva dere mente Nei, du skrev jo "får jeg ny skjerm på garantien?", altså du formulerte deg som om du lurte på om garantien dekket ytre skader forårsaket av kjøper. Du nevnte ingenting om meninger. Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 hvor kult er ikke dette da.. så lang som til forsikrings-sak gidder jeg ikke å dra dette da.. ringe for å gråte gjør jeg heller ikke.. før vell sende en mail å høre hva de har å si.. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Innboforsikring fungerer vel ikke som "idiotforsikring"? Dette må man tegne spesifikt, tenker jeg. Du har helt sikkert litt rett. Men det skader hvertfall ikke å ta kontakt med forsikringsselskapet og høre. Det KAN jo hende du treffer en behjelpelig sjel der også... (jeg har faktisk erfart at det er mulig) Størst sjanse tror jeg dog det er for å få ny skjerm dersom han gråter sine modige tårer på telefon til psdata kundesupport. DrErling Jeg jobbet som saksbehandler i et forsikringsselskap i 5 år, tro meg, du er ikke "behjelpelig" som i å unngå vilkårene til forsikringsavtalen. Du forholder deg til vilkårene, enkelt og greit. Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 beklageligvis kunne de ikke gjøre noe som helst.. jaja, får bare leve med 1cm dyp ripe i glasset da :o :-? jeg får bestille en skjerm til å sette vedsidenav da.. (senere) Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 beklageligvis kunne de ikke gjøre noe som helst..jaja, får bare leve med 1cm dyp ripe i glasset da :o :-? jeg får bestille en skjerm til å sette vedsidenav da.. (senere) Du gråt ikke høyt nok... Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 tenkte å putte inn: *buhu* *gråte* *snufs* osv i mailen.. men tviler på at det hadde hjulpet quote psdata: Det er dessverre ikke garanti på slike skader...beklageligvis... Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Mulig det er en dum idé, men kan du ikke prøve å ringe en glassmester å høre hva han anbefaler av middel til å tette igjen med? á la sånn stoff du bruker på mobil/pda deksel for å dekke over riper. Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 hvordan i huleste klarte du å lage ripa? Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Mulig det er en dum idé, men kan du ikke prøve å ringe en glassmester å høre hva han anbefaler av middel til å tette igjen med? á la sånn stoff du bruker på mobil/pda deksel for å dekke over riper. tror den ble litt for dyp.. den er ganske mørk også.. dvs.. du ser den på lysebakgrunner.. enden: den veltet litt fremover da jeg skulle løfte den opp.. også traff den AKKURAT toweret.. var ikke mye som skulle til Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 beklageligvis kunne de ikke gjøre noe som helst..jaja, får bare leve med 1cm dyp ripe i glasset da :o :-? jeg får bestille en skjerm til å sette vedsidenav da.. (senere) 1 cm dyp ripe? Hvordan klarte du det? Har jeg lagd en 1 cm dyp ripe i min så ville jeg lagd hull rett gjennom. Skjønner ikke at skjermen din fukner i det hele tatt. Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 hehe.. skrivefeil, 1cm LANG og dyp ripe.. Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Innboforsikring fungerer vel ikke som "idiotforsikring"? Dette må man tegne spesifikt, tenker jeg. He he;^IF^Goddag og velkommen til IF. ^Anonym^Ja goddag, jeg vil tegne en idiotforsikring. ^IF^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå