Gå til innhold

Kamptråd, PL: Man City - Aston Villa


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grattis ANXVIIIIV eller whatever the hell det er.

 

(Ikke med ligaen, altså, om ikke du skjønte det. Fordi dere liker ikke gratulasjoner :))

 

hehe ja dt var 1 brah spøk dt dah Hhehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehhehehheheh

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Synd at folk faktisk ønsker at pengedoping skal vinne PL. Liverpool rota det bort selv. Synes det er godt gjort at de holdt med så lenge. Manchester City burde vært overlegne i ligaen med tanke på stallen de har.

Sliter skikkelig med denne.

 

Så ærlig må eg være. Håpte Arsenal eller Liverpool i den rekkefølgen skulle ta PL.

Men så kom det plutselig fram så mange kvalme typer som eg ikke har snakket fotball med siden rundt 2009 og 2005 at eg mistet helt lysten på en sommer med den gjengen.....

 

Dessverre.

 

Så eg er bias. Men tar Liverpool dette blir det gratulasjoner og det skal unnes.

 

 

+ fra meg.

 

Skjønner jo rivaliseringen. Jeg hatet å se at United vant PL, av nettopp samme grunn. Men hvis man prøver å ta av seg United/Liverpool-brillene så må da de fleste klare å se at det er bedre for fotballen generelt at lagene som ikke er dopet av en eller en annen sjeik kan vinne trofeer innimellom.

 

 

Er det mulig? Du er helt på bærtur. Bedre for fotballen? Virkelig? Manu som tar UT penger fra fotballen. De samme lagene i top 4 år etter år som blir større og rikere?

 

Enn at city sprøyter inn penger i fotballen, som feks arsenal har hatt veldig godt nytte av. Som har bygget opp infrastrukturen og laget en hel hau medjobber, har en veldig god ungdomsavdeling(hvor tidligere manu helter sender ungene sine), har investert i kvinnefotball og i tillegg spiller city rett og slett underholdende fotball. Virkelig krise for fotballen.

 

Jeg forstår den gamle top 4 garden føler seg truet men at det går an å miste hodet såpass og ignorere fakta, det er rett og slett vanvidd selv for de med de tykkeste supporter briller.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

 

 

 

Synd at folk faktisk ønsker at pengedoping skal vinne PL. Liverpool rota det bort selv. Synes det er godt gjort at de holdt med så lenge. Manchester City burde vært overlegne i ligaen med tanke på stallen de har.

Sliter skikkelig med denne.

 

Så ærlig må eg være. Håpte Arsenal eller Liverpool i den rekkefølgen skulle ta PL.

Men så kom det plutselig fram så mange kvalme typer som eg ikke har snakket fotball med siden rundt 2009 og 2005 at eg mistet helt lysten på en sommer med den gjengen.....

 

Dessverre.

 

Så eg er bias. Men tar Liverpool dette blir det gratulasjoner og det skal unnes.

 

 

+ fra meg.

 

Skjønner jo rivaliseringen. Jeg hatet å se at United vant PL, av nettopp samme grunn. Men hvis man prøver å ta av seg United/Liverpool-brillene så må da de fleste klare å se at det er bedre for fotballen generelt at lagene som ikke er dopet av en eller en annen sjeik kan vinne trofeer innimellom.

 

 

Er det mulig? Du er helt på bærtur. Bedre for fotballen? Virkelig? Manu som tar UT penger fra fotballen. De samme lagene i top 4 år etter år som blir større og rikere?

 

Enn at city sprøyter inn penger i fotballen, som feks arsenal har hatt veldig godt nytte av. Som har bygget opp infrastrukturen og laget en hel hau medjobber, har en veldig god ungdomsavdeling(hvor tidligere manu helter sender ungene sine), har investert i kvinnefotball og i tillegg spiller city rett og slett underholdende fotball. Virkelig krise for fotballen.

 

Jeg forstår den gamle top 4 garden føler seg truet men at det går an å miste hodet såpass og ignorere fakta, det er rett og slett vanvidd selv for de med de tykkeste supporter briller.

 

 

Om det er bedre for fotballen eller kan man diskutere. Men personlig (fra et fotballmessig synspunkt) synes det er langt bedre at lag som United, Liverpool, Arsenal, Everton, Tottenham, Aston Villa osv. vinner troféer enn lag som City, Chelsea og QPR. Rivaliseringen gjør dog at man akkurat der og da ønsker heller at et annet lag enn sin argeste rival tar gullet. Akkurat som at Liverpool-fansen de siste årene har håpet Chelsea tar gullet foran United og at United-fansen i år håper City tar gullet foran Liverpool (selv om det om mulig, svir enda mer).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...