Aleks Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Er visst noen problemer med trafikken som gjør at mange ikke rekker kampen. Hørt det har vært mye problemer med trafikken rundt der i det siste: Mye bedre veier oppe ved Old Trafford, rett og slett. Snakk om et selvmord. Ingen pålitelige kilder da. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Lenge siden jeg har vært så nervøs for en kamp hvor ingen av mine lag spiller.. Er blodfan av Villa i kveld.. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 jævla sunderland som skremmer meg med vglive-pling.. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Er visst noen problemer med trafikken som gjør at mange ikke rekker kampen. Hørt det har vært mye problemer med trafikken rundt der i det siste: Mye bedre veier oppe ved Old Trafford, rett og slett. Snakk om et selvmord. Ingen pålitelige kilder da. Skjønner ikke hvorfor forrige Liverpool-kamp skal påvirke trafikken i Manchester. Endret 7. mai 2014 av cmyrland Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Er visst noen problemer med trafikken som gjør at mange ikke rekker kampen. Hørt det har vært mye problemer med trafikken rundt der i det siste: Mye bedre veier oppe ved Old Trafford, rett og slett. Snakk om et selvmord. Ingen pålitelige kilder da. City sliter med å fylle stadion, selv om de kjemper om gull. Mulig det har vært trafikkproblemer i dag, men det endrer ikke det faktum at de gjør det. Forrige hjemmekamp, mot West Brom, lå de under snittet sitt for denne sesongen og hadde vel rundt 1300 ledige seter oppført (bildene så værre ut). Det er klart at midtukekamper er noe verre å fylle opp, men likevel. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Det er ikke akkurat gullfeber i Manchester nei. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Snip City sliter med å fylle stadion, selv om de kjemper om gull. Mulig det har vært trafikkproblemer i dag, men det endrer ikke det faktum at de gjør det. Forrige hjemmekamp, mot West Brom, lå de under snittet sitt for denne sesongen og hadde vel rundt 1300 ledige seter oppført (bildene så værre ut). Det er klart at midtukekamper er noe verre å fylle opp, men likevel. Men så støy de lager, de som er på stadion. Blir ikke mulig å få seg en liten lur i 2. omgang der, nei. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Sjukt. Endret 7. mai 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Faen i helvete da. Også mackems i tillegg da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Faen i helvete da. Også mackems i tillegg da. Blir jo moro med Tyneside-derby! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Hvordan kan Nasri bomme?..... Villt. 75% possesion sier sky, lol. Sykt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Blir jo moro med Tyneside-derby! Ikke når man har Pardew som manager. Da blir det gratis poeng til Sunderland. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Alt går virkelig i mot City. Tror faktisk Villa tar dette her. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Føler meg sikker på at City kommer til å putte et par ganger nå etter pause. Villa ligger veldig lavt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Blir jo moro med Tyneside-derby! Ikke når man har Pardew som manager. Da blir det gratis poeng til Sunderland. Helt ærlig tenkte jeg mer på oss nøytrale Lite som overgår det "trøkket" i PL. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Helt ærlig tenkte jeg mer på oss nøytrale Lite som overgår det "trøkket" i PL. Enig sånn sett, ja. Vi har derimot ingenting å glede oss til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå