Gå til innhold

Kamptråd, PL: Man City - Aston Villa


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Godt å se at United-fansen også får litt å juble av. Stakkars folk. :)

Bit(t)er much?

 

 

Storfornøyd jeg, takk som spør. Var litt deppa rett etter kampen mot Chelsea og CP, ellers har dette vært en helt fantastisk sesong. Hadde 0 tro på at Villa skulle ta poeng i dag. Enn du, fornøyd med sesongen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Synd at folk faktisk ønsker at pengedoping skal vinne PL. Liverpool rota det bort selv. Synes det er godt gjort at de holdt med så lenge. Manchester City burde vært overlegne i ligaen med tanke på stallen de har.

 

Skjerp deg. Du vet at United folket ikke ønsker at City skal vinne, de ønsker bare at Liverpool IKKE skal vinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Godt å se at United-fansen også får litt å juble av. Stakkars folk. :)

Bit(t)er much?

 

 

Storfornøyd jeg, takk som spør. Var litt deppa rett etter kampen mot Chelsea og CP, ellers har dette vært en helt fantastisk sesong. Hadde 0 tro på at Villa skulle ta poeng i dag. Enn du, fornøyd med sesongen?

 

 

Joda, fint å forsvare seg med den nå.

 

Eneste jeg begynner å få et håp om nå er at jeg blir påspandert ganske mange øl på byn etter veddemål med Liverpool-supportere den siste måneden.

 

Men det er ikke over enda.

Lenke til kommentar

 

 

Godt å se at United-fansen også får litt å juble av. Stakkars folk. :)

Bit(t)er much?

 

 

Storfornøyd jeg, takk som spør. Var litt deppa rett etter kampen mot Chelsea og CP, ellers har dette vært en helt fantastisk sesong. Hadde 0 tro på at Villa skulle ta poeng i dag. Enn du, fornøyd med sesongen?

 

Jaja! Ikke nok med at vi sparket Moyes og trolig ansetter Van Gaal, men å se deres jubling bli til gråting etter 3-3 kampen fikk også meg til å felle et par tårer - av glede! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...