Herr Thorsen Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Nå kan du endelig bruke kartene uten mobildekning, eller i utlandet uten å bli ruinert.Stor oppgradering av Google Maps Lenke til kommentar
smartingen99 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Linkene til nedlasting å siden fører kun til Apple.com Både på android versjon og ios Lenke til kommentar
Herr Thorsen Skrevet 7. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2014 Takk for tilbakemelding. Dette er rettet opp nå. Lenke til kommentar
Bobjolle Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Ved og skrive "Ok maps" i søke feltet lagres også kartet man har oppe. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Når man kan velge å f.eks laste ned hele norge skal jeg være fornøyd, Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Linkene til nedlasting å siden fører kun til Apple.com Både på android versjon og ios Ikke vanskelig å skjønne hva de som jobber på denne siden bruker. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Jeg trodde alle visste at a'en i amobil sto for apple... Forøvrig; Det har da vært mulig å lagre kartene lokalt i et par/tre år allerede. Endret 7. mai 2014 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 "Pirattaxi-støtte" Nice. Norske taxier er krimminelt dyre, på tide de får litt konkurranse. 1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Nice. Norske taxier er krimminelt dyre, på tide de får litt konkurranse. Enig, dette presser nok ned prisen på taxi. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Google Maps har hatt mulighet for offline kart i flere år, men alle har ikke visst det. 2 Lenke til kommentar
Chutikran Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg trodde alle visste at a'en i amobil sto for apple... Forøvrig; Det har da vært mulig å lagre kartene lokalt i et par/tre år allerede. Har prøvd alt mulig, men ikke fått det til. Har du noe i mot å dele kunnskapen med oss som ikke har så lett for det? Lenke til kommentar
pstub Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Kan man lagre en hel reiserute, eller må man zoome ut og lagre alt som da kommer med på kartet. Bor i Sverige og kjører til Norge med ujevne mellomrom, og vil da ikke bruke datatrafikk når jeg krysser grensen. Om jeg lagrer en kjørerute så ville det jo være perfekt om jeg kunne lagre kartet langs ruten, og kanskje 1km ut til hver side for kartet for å få med bensinstasjoner, restauranger osv langs veien.... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg trodde alle visste at a'en i amobil sto for apple... Forøvrig; Det har da vært mulig å lagre kartene lokalt i et par/tre år allerede. Har prøvd alt mulig, men ikke fått det til. Har du noe i mot å dele kunnskapen med oss som ikke har så lett for det? Det var et eget valg for dette før, men det ble fjernet for over ett år siden. Nå må du finne riktig kartutsnitt og så søke etter "Ok maps". Trykk så return en eller to ganger. Skjønner ikke hvorfor Google valgte å skjule denne funksjonaliteten. Kanskje for å få slike oppslag når de gjorde funksjonaliteten synlig igjen. Det er også endel land hvor man ikke får lagret offline kart for, for eksempel Spania. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg