Gå til innhold

Snarvei i Outlook

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har lagt til noen maler i "hurtigtrinn" på menyen i Outlook 2010. Men vet noen av dere hvordan jeg kan få disse snarveiene tilgjengelig i selve "ny e-post" vinduet?

Jeg leter i "tilpass båndet" innstillingene, men finner ikke hurtigtrinn der.

Har bruk for dette, da jeg sender mye PDF filer som ikke lagres før de sendes. Da kommer man direkte inn i "ny e-post" vinduet.

Håper noen kan hjelpe :hmm::hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt usikker siden jeg ikke har outlook her, men hvis det ikke umiddelbart er mulig så burde det gå an å velge template fra det programmet du genererer pdf med.

En workaround hadde kanskje vært og lagt hele templaten som en signatur, og så bare valgt den rette signaturen.

Lenke til kommentar

Hei. Takk for hjelpen. Det er et godt råd å benytte signatur, det forenkler mye. Men da må man også skrive inn tittel i emnefeltet. Jeg sender store mengder PDF, da med hovedsaklig samme tittel i emnefeltet.

Benytter Acrobat Reader.

Er åpen for flere tips dersom noen kan hjelpe.

Lenke til kommentar

Nå sitter jeg foran Outlook, og ser det er noe som heter "Hurtigdeler" på "Sett inn" menyen som fungerer enklere enn Signatur-ideen. - Men det løser fortsatt ikke subject. (Du kan evt bruke to hurtigdeler)

Jeg har også en knapp som heter Sett inn Mal som fungerer slik du vil, men den henter mal fra MS CRM, så regner med at du ikke har den. - Mulig samme funksjonalitet finnes i BCM dersom du har en tidligere office-versjon med denne inkludert?

Lenke til kommentar

Hmmm, testet "hurtigdeler" og synes ikke det var så mye enklere enn signatur :)

Aner ikke hva jeg har av CRM og BCM. Er MS Office Professional 2010 via firmaet.

Men er det ikke litt merkelig at man ikke kan legge til snarvei for hurtigtrinn? Jo mer jeg leter, jo mer forstår jeg at det er mulig å legge til snarveier for alt annet :confused:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...