Gå til innhold

HTC One mini eller Xperia Z1 compact?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe meg ny telefon etter å ha brukt en "nedarvet" HTC Desire i ett år nå, og skifter stort sett bare på grunn av det elendige batteriet (må lade 3 ggr dagen). Har med andre ord absolutt ikke noen krav til at det skal være den best av de beste, og ønsker å få det så billig som mulig.

Har derfor sett på telefon+abb. noe som er nytt for meg, men jeg tenker det kan være like lurt da jeg ofte betaler 3-500 kr i mnd på abb. jeg har nå.

Er forsåvidt fornøyd med byggkvaliteten og "følelsen" til min HTC Desire, men er svært misfornøyd med batterikapasiteten som har blitt elendig, samt den dårlige ladeporten som gjør at det er 'umulig' å få ladet den.

Ønsker å unngå å legge ut mer enn 3k ved enngangskjøp, eventuelt mer enn 550,- i mnd ved nedbetaling/abb.

De to telefonene jeg har sett på er HTC One mini og Xperia Z1 compact. Ankepunktet mot HTC One mini er at den er gammel og at det snart kommer ny, dessuten kan man jo nesten gå for HTC One. Ankepunktet mot Xperia Z1 compact er et den ser tykk og klumpete ut.

Siden jeg i ett år har levd helt greit med android 2.3.5 trenger jeg ikke noen av flaggskipene, eller det nyeste av det nye, men vil heller gjøre et kupp (f.eks HTC one nå som HTC one m8 er ute).

Noen forslag?

Endret av PhelpsTransposed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På Androidfronten ville jeg valgt Nexusen, men det er bare meg. Liker oppdatering, og den blir oppdatert med engang.

Compacten er en meget bra telefon. Eneste jeg kan si jeg vet er negativt på den er at Sony setter plastfilm på skjermen som kan bli litt "ripete". Pluss at uten abonnement er den endel dyrere.

Skal du kjøpe med abonnement. Hvor mye vil du betale med engang før du kan betale opptil 550,-?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...