Populært innlegg Rampage Skrevet 7. mai 2014 Populært innlegg Del Skrevet 7. mai 2014 Etter at både meg selv og KVTL fikk nye roller som administratorer bestemte vi oss for at vi måtte ta opp noen nye medarbeidere for å fylle tomrommet som var igjen. Valget falt på Tvillingsjel og LiamH, to aktive veiledere som har fartstid på forumet og ikke minst engasjementet til å være med å bidra. Det er vel kanskje i samfunnskategoriene vi får se disse mest, et område hvor bidraget er veldig kjærkomment. Velkommen til både Tvillingsjel og LiamH. 10 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Gratulerer oss alle Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 8. mai 2014 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2014 Looooooooooool, Tvillingsjel moderator. Tesen om at så lenge man ligger med en moderator så blir man moderator selv: BEKREFTET. 26 Lenke til kommentar
indigo Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Utrolig at du klarte å gjøre en meget positiv post, om til noe negativt. Tror tesene dine har opphav fra en annen galakse. Gratulerer både LiamH og Tvillingsjel! Ser ingen negative aspekter ved å ha flere moderatorer på et såpass stort forum. Om noen blir bitre for at de ikke ble valgt, så er det deres sak. Om det er rette tråden å ta det i, er en annen sak. Smil til verden og verden smiler til deg 7 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Øh, jeg søkte ikke på moderator og ønsker heller ikke å bli en moderator. Jeg bare kommer med et utsagn om legitimiteten til de som velger ut moderatorer. Synes det er spennende at kjæresten til en moderator, blir en moderator. 6 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 såså jenter, nå må vi ikke lage oppstyr - vent nå til det tar løs i tråder som krever sin moderator, så kan jamringen fortsette der se på pene bilder heller .. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2014 Looooooooooool, Tvillingsjel moderator. Tesen om at så lenge man ligger med en moderator så blir man moderator selv: BEKREFTET. Vel, hvis tesen skal holde seg så må man nesten ligge med en moderator og så bli moderator. Den faller hvis man ligger med en moderator og da ikke blir moderator. Du er velkommen til å prøve! (Noterer meg at jeg er glad jeg er admin) For ordens skyld så er det ikke andre moderatorer som velger hvem som blir moderator så da har nok personlige relasjoner mellom moderatorer veldig lite å si. Det vi ser på er hvem som bidrar både i forumet og internt i teamet og som har et engasjement som vi vil bruke til å gjøre forumet bedre. 7 Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Tesen om at så lenge man ligger med en moderator så blir man moderator selv: BEKREFTET. Dette er bare tull. Ingen av moderatorene jeg lå med kunne få meg forfremmet, så det stemmer ikke. Alle forum-veilederne var også totalt bortkastet energi... Når det er sagt, så takker jeg for alle gratulasjoner! Endret 9. mai 2014 av LiamH 7 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg kan ikke huske å ha ligget med noen av veilederne her inne.. Per nå tror jeg ikke at jeg har møtt noen av de heller. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg kan ikke huske å ha ligget med noen av veilederne her inne.. Jeg gjorde tydeligvis ikke et minneverdig inntrykk... 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Du.. *Snufs*.. Hoppet over meg 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Vær glad. Han hoppa ikke over meg, men han hoppa over glid 6 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Kanskje der han gjorde feil hos meg. Han hoppet over meg, men ikke gliden. 2 Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Du.. *Snufs*.. Hoppet over meg Nei, nei... Jeg tok bare feil av deg og L4r5. Jeg droppet derfor gliden siden jeg vet at du alltid husker på den. L4r5, derimot, trodde jeg var deg og tok det derfor også som en selvfølgelighet at det var ordnet med glid. Derfor ble du liggende alene med glid, mens jeg gikk løs på L4r5 uten. Hvorfor jeg ikke merket at det var tørt, vet jeg ikke. Kanskje L4r5 er naturlig fuktig...? Disse forum-orgiene er uansett bestandig bare rot. Det er alltid flere som går gråtende hjem, dog av ulike årsaker som vi her ser. Vi må finne et mer opplyst lokale neste gang... Endret 10. mai 2014 av LiamH 3 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Gratulerer til dere begge 1 Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Looooooooooool, Tvillingsjel moderator. Tesen om at så lenge man ligger med en moderator så blir man moderator selv: BEKREFTET. Ekstraordinære mennesker blir da naturlig nok tiltrukket av hverandre. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Så ikke denne artikkelen før nå, gratulerer til dere begge Dere kommer sikkert til å gjøre en fantastisk jobb Looooooooooool, Tvillingsjel moderator. Tesen om at så lenge man ligger med en moderator så blir man moderator selv: BEKREFTET. Virkelig? Tvillingsjel har fått jobben som moderator fordi hun har gjort seg fortjent til den, man ligger ikke med noen for å få en stilling... Endret 8. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå