V. Haugen Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Du får se både sesong 2 – og 3 – av Orange Is The New Black.Netflix bestiller enda en sesong av suksesserie Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Blir bra, saa foerste sesong denne uka, og kan nesten ikke vente paa neste. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Ser frem til sesong 2, men håper ikke Netflix drar denne serien for langt. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Dette er vel en av veldig få serier jeg har vært interessert i som ikke går på Discovery.. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Dette er vel en av veldig få serier jeg har vært interessert i som ikke går på Discovery.. Disc - reklamepause - overy, mener du? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Dette er vel en av veldig få serier jeg har vært interessert i som ikke går på Discovery..Disc - reklamepause - overy, mener du? Laster ned programmene på pc og ser de på tv fra pc. Reklamer unngår jeg så godt jeg kan. Endret 9. mai 2014 av Thor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg