Gå til innhold

Erfaren innen trening, nykommer i kosthold

Anbefalte innlegg

Jeg har spist en del chips gjennom årene men nå har jeg snudd til Baconcrisp/svor når jeg absolutt bare må ha noe salt og sprøtt og ostechips (som faktisk er ganske så godt) ikke er godt nok.

Jeg merker iallefall at det metter mer og jeg spiser mindre for det er så kjedelig og tungt å tygge. Så en sånn pose kunne jeg sikkert hatt i flere uker men den blir jo dårlig så det går ikke. Så økonomisk sett så kjøper jeg den sjeldent. (Er ikke glad i å kaste mat)

Endret av Missgamer88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke rart du har begynt å merke forskjellen så fort! Jeg ser litt feit ut i 2-3 dager hvis jeg har feks drukket 14-15 pils en lørdagkveld å spist potetgull og dritt. Må si at Lite øl faktisk roer det hele litt ned så jeg har Corona Lite(Ligth? Anyways lite karbz) som favoritt.

Lenke til kommentar

Ikke rart du har begynt å merke forskjellen så fort! Jeg ser litt feit ut i 2-3 dager hvis jeg har feks drukket 14-15 pils en lørdagkveld å spist potetgull og dritt. Må si at Lite øl faktisk roer det hele litt ned så jeg har Corona Lite(Ligth? Anyways lite karbz) som favoritt.

Hihihi...nei det er nok ikke så rart...er nesten litt flau over hvor mye gull jeg har spist..

Det går virkelig unna med trening og sunnere mat nå, for å si det slik :hrm: ...

Det var en periode jeg forsøkte å komme med i Maaruds smakspanel, og takk gud for at jeg aldri fikk noe svar derfra..

Jeg merket helt tydelig igår at det ikke er like mye "fylde" i lav-karbo ølen ja...men Borg`n som jeg drakk var grusom, det må jeg bare si...

Skal teste Corona når jeg kommer over den.

Ellers er jeg jo whisky-elsker og da...Jeg sier ikke at dette er noe særlig sunnere, men det er helt klart bedre å ta seg et par 4cl`ere enn å drikke 3 halvlitere. Det har litt å si dette med oppblåsthet og ølmage også, ølen er jo unik der :confused:

Missgamer88 - Nå ble jeg virkelig sulten! Tapas er suverent :)

Den ostechipsen har jeg ikke sett før...merkelig...vet du hva den heter og fra hvilken produsent den kommer fra? skal sjekke den ut :wee:

Lenke til kommentar

Ostechips lager du selv :) du deler osteskiver i to legger di i ovnen på varmluft til di smelter og blir litt stekt. Så tar du de ut av ovnen og lar de stivne.

På bakepapir selvfølgelig. Og så tar du ønsket krydder oppå før steking.

Ps ikke noe du putter i ovnen og forlater bare for at du skal gjøre en liten ting først :p

Endret av Missgamer88
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

4kg ned! Kan likevel virke som om de 5kg jeg satt som mål var 5kg for lite...hihi..

det som er virkelig gøy er at LBM er opp 1.5kg siden første måling for halvannen måned siden (:

spiser mengder av tunfisk og cottage cheese og har fremdeles ikke vært i nærheten av å touche noe jeg ikke skal (:

gøy!!

Lenke til kommentar

Ned 1kg til - en uke siden forrige vektmåling.

LBM opp skarve 0.3kg men det er jeg meget fornøyd med :) ...(naturligvis blir dette veldig "Ca" men jeg tar mange målinger hver gang jeg måler og finner et gjennomsnitt)

Jeg gleder meg til jeg er der jeg ønsker å være - Da skal jeg legge på meg igjen :rofl:

Jeg merker at jeg ubevisst har begynt å telle kalorier, men kun på visse ting der det er enkelt å regne ut.

Er det noen som har et godt tips til hvordan man får gjort dette skikkelig?

Jeg mener, når frokosten består av 3 knekkebrød med salami/cottage cheese/makrell i tomat og hovedmåltidet mitt på dagen er en diger salat med 8-9 forskjellige grønnsaker + en liten opphakket pølsesnæbb...det kan da vel ikke være så lett??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...