Gå til innhold

Lang ventetid på flyplass: Hva gjør dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Til lørdag skal jeg ut å fly igjen: Baku

Visum via Stockholm?

 

Nei, Tbilisi i Georgia, fikk en fin dag der.

 

Akkurat nå sitter jeg på flyplass, i senator loungen i Frankfurt hvis noen av dere er i nærheten. Kjedelig, og har fylleangst fra i går :(

 

 

Du kan iallefall glede deg med at det er en god lounge :) Er ikke på reisefot i dag dessverre..

Lenke til kommentar

Ja, helt greit her. Var ufattelig varmt tidligere, men greit nå. Også fungerer selvfølgelig ikke strømkontakten her jeg sitter, også glemte jeg mobilladeren på hotellet i Baku. Ikke fikk jeg tatt en dusj før jeg dro heller. Mistet flyet tidligere i dag (derfor jeg sitter her nå). Også må jeg innom Oslo (som suger balle). Så dette blir en dritt-dag!!!

Lenke til kommentar

Du kan iallefall glede deg med at det er en god lounge :) Er ikke på reisefot i dag dessverre..

Lufthansa har vel 4 senatorlounger på Frankfurt, men han hadde i alle fall vett til ikke å gå på Businessloungen som er hakket under i standard. Lufthansa har også 2 førsteklasselounger og en førsteklasseterminal i Frankfurt. Har vært på en av føsteklasseloungene og det var litt av en opplevelse.

 

Om det er senatorloungen nærmest gate for Norge så har jeg allerede vært innom der et par ganger i år, men skal ikke innom igjen før til høsten.

Lenke til kommentar

 

Du kan iallefall glede deg med at det er en god lounge :) Er ikke på reisefot i dag dessverre..

Lufthansa har vel 4 senatorlounger på Frankfurt, men han hadde i alle fall vett til ikke å gå på Businessloungen som er hakket under i standard. Lufthansa har også 2 førsteklasselounger og en førsteklasseterminal i Frankfurt. Har vært på en av føsteklasseloungene og det var litt av en opplevelse.

 

Om det er senatorloungen nærmest gate for Norge så har jeg allerede vært innom der et par ganger i år, men skal ikke innom igjen før til høsten.

 

 

Ja det er en del forskjellige, men jeg synes alle er gode på frankfurt(Senator). Iallefall de jeg har prøvd til nå :) First har jeg dessverre ikke vært innom:/

Lenke til kommentar

Ja, helt greit her. Var ufattelig varmt tidligere, men greit nå. Også fungerer selvfølgelig ikke strømkontakten her jeg sitter, også glemte jeg mobilladeren på hotellet i Baku. Ikke fikk jeg tatt en dusj før jeg dro heller. Mistet flyet tidligere i dag (derfor jeg sitter her nå). Også må jeg innom Oslo (som suger balle). Så dette blir en dritt-dag!!!

Det er dusj i frankfurt mener jeg på? Har ikke brukt de selv men mener jeg har sett en del ny freshe folk der inne før :)

Lenke til kommentar

Ja, det er dusj der, men det var ganske fullt, og tror man må stå på "venteliste". Var den rett ved de lave A-gatene. Første gang på et par år jeg er på Frankfurt faktisk. Ellers liker jeg Kastrup veldig godt.

At de ikke snart kan få åpnet den loungen på innland på OSL!

 

Enig, begynner virkelig å miste troen på at den åpner i det hele tatt. Påske var vell det de lovet i fjor en gang. Plutselig var påsken over og ingen lounge(som jeg vet om iallefall). Mange klager seg over at de må sjekke om på OSL, samme det så lenge de får innenlands lounge for min del!

Lenke til kommentar

Det er jo bare tull at når jeg skal til Kristiansand, og kommer fra utlandet, så må jeg ut og inn med bagasje og styre opp trappa der og greier. Forbanna dritt! Neste gang skal jeg få booket om så jeg kommer rett til Kristiansand. Jeg får ikke kjøpt noe i TaxFree heller da vettu, for jeg gidder ikke drasse på 4 flasker vin.

 

I dag går turen fra Kristiansand til Bergen, hastetur. Håper jeg kommer hjem før 17.mai.

Lenke til kommentar

Det er jo bare tull at når jeg skal til Kristiansand, og kommer fra utlandet, så må jeg ut og inn med bagasje og styre opp trappa der og greier. Forbanna dritt! Neste gang skal jeg få booket om så jeg kommer rett til Kristiansand. Jeg får ikke kjøpt noe i TaxFree heller da vettu, for jeg gidder ikke drasse på 4 flasker vin.

 

I dag går turen fra Kristiansand til Bergen, hastetur. Håper jeg kommer hjem før 17.mai.

 

Ja det er kjipt, men om jeg skulle velge mellom det og lounge på innenlands så hadde det lett blitt lounge! Men det skal sies at jeg nesten alltid må innom OSL unasett da jeg bor i en liten by som ikke har så mange direkte ruter.

 

Hva jobber du med forresten?

Lenke til kommentar

 

 

Hva jobber du med forresten?

 

 

Service engineer på drillingutstyr. Driver med PLS og elekto-ting. Akkurat nå sitter jeg på COSL Pioneer, skal hjem i morra snakker de om, og det hadde passet meg fint, for nå har jeg vært offshore 6 uker i strekk.

 

 

NOV? Er selv Service engineer men innenfor robotics/logistikk. Jobbet innenfor olje og gass tidligere og kjenner jeg begynner å ønske meg mer og mer tilbake!

Lenke til kommentar

NOV ja. Har en blogg som jeg skal skrive litt i når jeg har tid: blog.wiers.li

Litt lite der nå da, men det kommer kanskje :p

 

Når du sier robot og logistikk, så tenker jeg hatteland.

 

edit

Ja, også har du jo en hatteland robot som profilbilde ser jeg nå.

Endret av mongojarle
Lenke til kommentar

NOV ja. Har en blogg som jeg skal skrive litt i når jeg har tid: blog.wiers.li

Litt lite der nå da, men det kommer kanskje :p

 

Lucky, har selv vert på intervju der men fikk ikke stillingen(Er relativt nyutdannet, fagarbeider). Håper kanskje jeg kan få muligheten når jeg har fått mer erfaring fra service engineer stillingen jeg har nå :) Skal følge med på bloggen :)

Endret av Salvesen.
Lenke til kommentar

Pleier å finne meg en krok på flyplassen, og tar en liten treningsøkt. Ikke noe hardt sånn at jeg svetter, men bare for å holde kroppen igang. (Det verste er forresten folk som lukter vondt på flyet...)

 

Blir somregel to-tre runder med: Pushups, dips og sit-ups. Også avslutte med å tøye ut litt. Ja, folk kan se litt rart på deg. But I don't give a shit!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...