joapp Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hej! Jag har en massa filer som är mpeg. Jag vill bränna dem till dvd med min nec1300. Jag har nero 6, och nero vision. Hur gör jag för att omforma mpeg till ett format som jag kan bränna? På förhand tack! Johan Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Da fyrer du opp Nero, og velger at du vil lage svcd (Du må scrolle nedover for å finne det valget... ) Så bruker du programmet på vanlig måte, og brenner. Trolig klarer DVD- spilleren din å lese dette. Lenke til kommentar
Ferber Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Har ikke Nero, men har brukt "Ulead DVD MovieFactory". Enkelt, og synes resultatet blir ganske bra. Eneste minus er at Menyene henger når du skal velge bilde (samme problem har du i DivX filmer når du skal spole framover), men tror de fleste DVD-film programmer har denne "feilen". En annet minus er at jeg bruker SE versjon så jeg får bare brukt Standard menyene som har litt kjedelig design. Programmet kan også konvertere f.eks avi divx til brennbar mpeg, men tar selfølgelig en del tid å konvertere (timer). (Har samme Nec model, så du skulle ikke ha noe problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå