Niklasp Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 «Sorry, sjef, PC-en er ikke klar før om 20 minutter.»Slik lurer du sjefen til å tro at du jobber Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Hva gjør man 20 minutter senere når sjefen vil se resultatet da? Er det da man installerer programmet som automatisk sender meldekort til nav? 8 Lenke til kommentar
Ulvlithium Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Hva gjør man 20 minutter senere når sjefen vil se resultatet da? Er det da man installerer programmet som automatisk sender meldekort til nav? Hva om man allerede er ferdig med prosjektet, men du vil ha en pause før sjefen prakker på deg din neste oppgave, da kan det funke. 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Den burde komme med en "Export error" elns når den er ferdig, sånn i tilfelle sjefen er klar for å sjekke det ut. 4 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Foreløpig fungerer Corporate Avoidance kun for Mac-brukere, mens Windows-brukere vil være nødt til å faktisk jobbe for å holde sjefen blid. Har lenge lurt på hvorfor MAC er så populært i enkelte kretser. Nå vet jeg... 8 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Hva gjør man 20 minutter senere når sjefen vil se resultatet da? Er det da man installerer programmet som automatisk sender meldekort til nav? Gjør jobben ferdig. Så spør sjefen hvordan det går og du svarer at du jobber for harde livet, og er ferdig om ca 20 minutter. Så strikker du sokker, sitter på forumet, flørter med sekretæren eller hva du nå har lyst til i 20 minutter. Blir du mot formodning fersket sier du kjapt "gode nyheter, jeg har jobbet så effektivt at det ble ferdig litt før jeg antok". Endret 8. mai 2014 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg