Gå til innhold

SSD til Multicom Xishan W355S 15.6" Full-HD

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg veldig nylig Multicom Xishan W355S fra multicom
http://www.multicom.no/Xishan-W355S-15e6-Full-HD-Matt-Intel-Core-i5-4200Me-8GBe-1TB-7200e-GeForce-GTX-765Me-DVDRWe-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c1000042/p10627310

står her at det skal gå an å sette i ekstra SSD i den. har ikke åpna hele dataen, men åpna HDD lokket, å under der låg disken som følgte med, en 1TB sata disk. Men jeg ser ingen plasser hvor jeg kan ha i SSDen min, noen som har erfaring her?

takker for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oja okei! da har jeg misforstått,
trodde da det sto "

• Ledig plass til ekstra harddisk/SSD 2.5" SATA. RAID støtte

at det betydde at jeg hadde plass til en ekstra 2.5"sata disk, men da må jeg ha misforstått på et vis der?

Lenke til kommentar

Hm ja ser det står det, men rimelig sikker på at den kun har en vanlig HDD plass. Men den skal ha plass til to mSATA disker om det hjelper, ene innstikksporten skal være over det trådløse netverskortet, andre litt oppforbi RAM sloten.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest Slettet+2534

Kjøpte meg veldig nylig Multicom Xishan W355S fra multicom

http://www.multicom.no/Xishan-W355S-15e6-Full-HD-Matt-Intel-Core-i5-4200Me-8GBe-1TB-7200e-GeForce-GTX-765Me-DVDRWe-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c1000042/p10627310

står her at det skal gå an å sette i ekstra SSD i den. har ikke åpna hele dataen, men åpna HDD lokket, å under der låg disken som følgte med, en 1TB sata disk. Men jeg ser ingen plasser hvor jeg kan ha i SSDen min, noen som har erfaring her?

takker for all hjelp!

Er du fornøyd med laptop'en din? Jeg vurderer nemlig å kjøpe tilnærmet den samme. Synes du 15,6" er bra, eller ville du gått for en 17"?

På forhånd takk for svar. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...