Gå til innhold

Ny side til vurdering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

veit ikke om jeg likte den så veldig, ser jo hva tema er og sånn sett passer det bra, men får en følelse av at dette er noe skriblet ned på ett matteark under en kjip algebra time i full fart bare for å få tiden til å gå... har ingen forslag til forbedring akkurat nå, men skal ha det i tankene, kanskje jeg kommer på noe...

Lenke til kommentar

Jøss så snille dere var :o

Vanligvis er det slakt på sider som legges inn her :)

Får ta litt jeg da:

Frames - siden er laget i frames, og innholdet i hovedframen er midtstilt. Blir det ikke mye luft mellom meny og innhold på høy oppløsning?

Bildet på forsiden er 800px bredt. Dette i tillegg til meny. Vi liker alle horisontal scroll ikke sant?

Jeg blir sprø av menyfonten. Ville heller hatt det motsatt av mouseover som er der nå

kommentarere rundt dette?

Forresten så tar gutta gjerne mot forslag til ny design hvis det er noen av dere som kjeder seg :)

Lenke til kommentar

Jeg tenkte bare jeg skulle si noe om startsiden deres, og da særlig språket på denne. Det er på en måte her dere setter standarden for nettstedet, og det er her folk avgjør om de gidder å lese den øvrige informasjonen som er tilgjengelig.

"Trenger du en god arbeidstegning eller bare en illustrasjon av din bolig. "

Hva er dette? Er dette et spørsmål eller en konstatering? Hva med "Trenger du en god arbeidstegning eller en illustrasjon av boligen din?"

"Kontakt oss! Vi møter dine ønsker."

Vi møter dine ønsker?? Man kan da ikke møte ønsker.. Hva med "Vi oppfyller dine ønsker" eller hva med å droppe "ønsker" i det hele tatt? "Vi hjelper deg med dine behov" eller noe lignende kan også brukes.

Dårlig norsk er drepen for et bra initiativ som dette, så bruk tid på å finpusse språket. IKKE stol på stavekontrollen i Word, da denne driver med utstrakt ord deling (get it..? :wink: ). Be andre lese korrektur.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Denne siden ser grei ut, men er et par ting som går igjen her..

Du burde få den en liten marg til venstre, den burde være minst 5px.

Prøv og lag en meny som er litt mindre, med en fin mouseover.

Den dere har er grei nok, men litt for stor.

Galleriet:

Når dere lager galleri, så ikke bare gjør bildene mindre med width og height. Ta heller og lag et mindre bilde.

Ta en liten titt på galleriet ditt, så ser du at du mister mye av bildene.

Blir veldig kornit, det er pga du bruker width og height når du gjør bildene mindre.

Men lykke til videre med siden din.

Lenke til kommentar

:woot: Hei alle dere. Det er jeg som i bunn og grunn er ansvarlig for at denna topic'en kom opp. Det er min bedrift sin side som står i gapestokken og som er klar for kritikk. Er ansatt i STORM Tekniske Tegnere som er en ungdomsbedrift. Går forresten i 3. klasse på videregående hvis noen lurte...

Det jeg (egentlig vi, i bedriften) lurte på, var rett og slett bare om vi kunne få mest mulig designforslag. Veit at mange av dere sansynligvis ikke er så interesserte i å hjelpedesigne en komersiell side, men vi håper allikevel på innspill til hvordan denne siden kan bli litt mer enn bare "helt grei, kjedelig og informativ."

På linja mi sitter vi og leker oss med ganske kraftige og tøffe 3D-tegningsprogrammer, så "the sky is the limit" med tanke på utvikling av designet.. Ideen bak siden er å ha en stilren, kul, proff OG innbydende side for bedriften. Impossible? Hopefully not...

Sving pisken en gang til gutta (og jenter?) og grav opp all dritt og lort dere kan. Forslag til design er mer enn velkomne!

Og ja, til de som lurte - eget domene er underveis. Vi er ikke SÅ uproffe. Og ja igjen, jeg veit godt at hotmail-adresser UTGÅR i proff-sammenheng... :D

Takk for meg (foreløpig)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...