Håvard Hofstad Ruud Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Gammel og god oppskrift på et golfspill, men det fungerer.Anmeldelse: Mario Golf World Tour Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Nintendo 3DS har faktisk bedre titler nå en det DS hadde i sin levetid. Det er virkelig imponerende! Jeg synes 3DS er en knall håndholdt spillkonsoll med plenty av gromtitler. Kjøper nok dette etterhvert jeg er ferdig med noen spill på 3DSen/2DSen jeg har Endret 7. mai 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Har blitt en del timer på dette de siste dagene... Knallspill, særlig om du har et community du spiller med! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 "I tillegg er det mulig å kjøpe figurene Toadette, Nabbit og Rosalina fra Nintendos eShop." Dette er litt misvisende. I skrivende stund er det kun Toadette som er mulig å kjøpe. Nabbit, Rosalina og "gull-Mario" kommer senere. De tre første kommer i en pakke med to baner hver, og kjøper man sesongpass får vi gull-Mario gratis. Forskjellen fra gull-Mario og vanlig Mario er at gullversjonen gir oss penger basert på hvor langt vi slår. Men personlig synes jeg det går så tregt å åpne ting å bruke penger på at jeg ikke ser vitsen. Man kan også konvertere play coins til in-game penger, så det holder i massevis for meg. Men uansett, synes dette er et knallspill, og har brukt mange timer på det allerede. Det er først og fremst et svært bra golfspill, og har Mario-greier dyttet på i etterkant. Sånn føles det, i alle fall. Ikke noe tull som kommer i veien, som i vanlige Mario sportsspill. Lenke til kommentar
kekrot Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 God omtale! Eg likar dette spelet veldig godt, kjøpte det dag 1. Masse artige ting å gjere, og det ser fint ut også. Godt å spelte eit spel ein kan slappe av med av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå