Herr Thorsen Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Akkurat da du trodde at Google Nå ikke kunne bli bedre, eventuelt verre, kom neste oppdatering.Google varsler om produkter i nærheten som du har søkt på tidligere Lenke til kommentar
Couchpotato009 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 eller la være å dele location med google 1 Lenke til kommentar
Kybber Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Hva skjer når man har kjøpt disse støvlene? Blir det mast til evig tid om alle produkter man noensinne har søkt på, eller må man passe på å kontinuerlig informere Google om hva man kjøper for å slippe unna masinga? Lenke til kommentar
Chief Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 For de som er hysterisk for å beskytte seg mot alt sånt, er det bare å velge å ikke dele informasjonen med Google. For oss som digger dette er det en velkommen funksjon. Mitt liv er på ingen måte så spennende at noen andre vil kunne ha glede av å se hva jeg driver på med. Det er utelukkende meg selv som har glede av å dele denne informasjonen for å få en enda mer smidig tilværelse. 1 Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hva blir det neste, at mobilen sender en textmelding til kjerringa hver gang man er inne å kikker på litt snuskete bilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg