Gå til innhold

Forslag til bedrift/Facebook

Anbefalte innlegg

Hei,

Fant ikke noe bedre sted for dette. Har nylig begynt å jobbe for et selskap som driver med salg og utleie av båter og vannscootere. Driver litt med det tekniske som nettsiden, Facebook og slikt. Nå har de fleste her vel ikke båt tenker jeg, men er det noen som har noe innspill/forslag til hvordan jeg kan hjelpe å gjøre selskapet mer kjent? Jeg tenker at på Facebook kan det for eksempel være konkurranser der du kan vinne redningsvester etter du har delt noe og liket siden, låne båt, og så videre. Er det noen som har noe forslag her, til hvordan jeg kan gjøre bedriften mer kjent på nett? Er hovedsakelig eldre (30+) som liker Facebook siden, men nå ettersom vannscooter har blitt lovlig tenker jeg det helt sikkert er en del flere yngre kunder som kanskje har lyst å prøve dette. Tenker kanskje Instagram konkurranser og slikt også? Og eventuelt kjøre de nye båtene/produkter langs/ved en travel båtbrygge med plakater/skilter hvor det står "Spør meg" eller "Prøvekjør meg"?

Var dette gode ideer, eller noe som hadde vekket oppmerksomhet?

Hva er det som ville fått "deg" til å kjøpe/leie båt/vannscooter av akkurat oss for eksempel, spesielt med tanke på utformingen av en Finn annonse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hadde jeg heller ikke tenkt på, nå gjelder det bare å finne ut når de fleste eldre båtfolkene er på Facebook. Forøvrig, noen som vet hva som kan være bra timelønn å spørre om? Skulle ta kontakt og si hvor mye jeg ville ha i timen også skulle jeg bare si ifra med ære og samvittighet hvor mye arbeid jeg gjør. Er 200,- for mye/lite å spørre om?

Lenke til kommentar

Du kan ta utgangspunkt i at en på lageret i en elektrokjede som bare løfter og vaser rundt uten noe stort ansvar som du har tjener ca 143-150kr t.

Nå er det jo sånn at du kan måle resultatet av markedsføringen med div verktøy.

Men før du måler må det ligge klare mål for hva man vil, ellers blir målingene bare tall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...