Joachim_F Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Omfattende nyversjon av åttitallseventyret er snart klar for utgivelse.Eventyrklassikeren Shadowgate vender tilbake Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Hadde det enda vært Sherlock Holmes Consulting Detective Kickstarteren som hadde klart det... men denne er sikkert ikke såå verst heller. Endret 7. mai 2014 av Godsaker Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Ser fantastisk ut! Glad jeg støttet Kickstarteren. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Kunne ønske de hadde droppet de forbanna faklene man må finne før forrige fakkel brenner ut, for dette spillet hadde klart seg ypperlig uten tidspress. Men ser ut som om det fortsatt er med. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Det ser i alle fall flotters ut. Spent på hvordan gameplayet vil oppfattes. På videoen så det ut som en hybrid mellom noe form for moderne rollespill og et adventure spill. NOLF hadde jo noe lignende, men ikke så åpenbart såvidt jeg kan minnes... Lenke til kommentar
Svar Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Kunne ønske de hadde droppet de forbanna faklene man må finne før forrige fakkel brenner ut, for dette spillet hadde klart seg ypperlig uten tidspress. Men ser ut som om det fortsatt er med. Det er lissom en del av Shadowgate da Jeg fikk foresten min collectors editon i postkassen i dag, med stickers, kortstokk og t-shirts. Har tidligere fått musikken og plakater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå