flyby Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg bygger ny maskin og kunne tenke meg runde kabler for bedre luftgjennomstrømning. Desverre har jeg hørt rykter om at runde kabler ikke er så bra :o Er dette bare løse rykter eller er det hold i dette?? Flyby Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Enkelte av oss har prøvd å lage runde kabler selv - da med varierende resultat. Men runde kabler du kjøper er generelt akkurat like gode som flate. Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 de runde er av helt grei kvalitet de, men det er hvis du lager runde selv (av flate) de kan bli dårligere... En veldig bra artikkel Lenke til kommentar
TRS Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 jeg har selv runde kabler (kjøpt hos microplex), da jeg gikk over fra flate var det mest fordi det skulle se litt bedre ut + at etter min mening fikk jeg litt bedre plass dat det var lettere for meg og "gjemme" kablene vekk litt mer enn de flate, jeg har heller ikke merket noen ytelses forandring. Så jeg vil si a runde kabler (iallefall de som er fabrikklagd) er like gode som flate. Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Vis du fikler my inni pcn din så anbefaler jeg flate pågrunn av at runde kabler blir fort ødelagt. Hvertfall ble mine ødelagt etter bare 2 dager, de flate har jeg hatt i 2 år Lenke til kommentar
chil Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Vis du fikler my inni pcn din så anbefaler jeg flate pågrunn av at runde kabler blir fort ødelagt. Hvertfall ble mine ødelagt etter bare 2 dager, de flate har jeg hatt i 2 år topic: det ser bedre ut me runde, de tar mindre plass de fører til bedre luftgjennomstrømning.. Off Topic: Ta å øk signaturen din så det fyller 2 linjer. Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Vis du fikler my inni pcn din så anbefaler jeg flate pågrunn av at runde kabler blir fort ødelagt. Hvertfall ble mine ødelagt etter bare 2 dager, de flate har jeg hatt i 2 år Den var ny Er du hardhendt eller? Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Vis du fikler my inni pcn din så anbefaler jeg flate pågrunn av at runde kabler blir fort ødelagt. Hvertfall ble mine ødelagt etter bare 2 dager, de flate har jeg hatt i 2 år Den var ny Er du hardhendt eller? Hehe, kansje litt jah, men de flate har jeg ikke klart å ødelagt ennå De runde gikk etter ca 2 dager :oops: Lenke til kommentar
kain Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Han må være brutal med kablene de runde er akkurat like som de flate ikke prøv å lage de sjøl blir bare tull. Kjøp heller nye runde gjerne med neonwire for syns skyld. 8) Lenke til kommentar
flyby Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Takk for svar og link til artikkel. saken er helt klar, det blir runde kabler som bestilles nå. Flyby Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Ble lettere overrasket over at kvalitetsharddiskkabler også kan gi økt ytelse, sjekk: http://www.pimprig.com/modules.php?s=&name...ticle&artid=155 Hadde vært moro å investert noen hundrelapper om ikke annet for å se om disse benchmarkene er riktige (side 3/3). Ellers er jo den store forcen til runde kabler som nevnt at de tillater større luftgjennomstrømning, som igjen gir større overklokkingspotensiale og/eller levetid på komponentene. Om runde kabler stort sett er av dårligere kvalitet enn flate skal jeg ikke uttale meg om. En forutsetning er jo at produsenten er klar over tvinning og kapasitans som muligens kan medføre problemer. m.a.o. jeg ville ikke bare buntet sammen 40 tråder og teipet de sammen for å si det på den måten ;-) timtowtdi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå