daffyd Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hei! Jeg er på jakt etter et TV-kort, og jeg har visse krav til det: 1) det skal gå an å programmere det til å settes på opptak (slik at jeg kan sette opp en wap-server og starte opptak med telefonen min om jeg kommer på at det er noe jeg har glemt å stille på opptak.) 2) Kortet MÅ støtte streaming, slik at jeg kan se på tv på den bærbare også. 3) Aller helst bør kortet støtte streaming på lave bitrater, slik at jeg kan streame over internett også. (Har en norsk kompis i Danmark som ikke får tilgang til norske tv-kanaler, men om jeg kan streame det ut vil han få tilgang.) Har sett at Hauppauge PVR350 (og sikkert 250?) bare støtter ned i 1Mbit/s, noe som er ganske mye mer enn min båndbredde takler... Rent bortsett fra det så ser PVR350 ut til å være et ordentlig konge-kort! Leste forresten en test for en stund siden av et tv-kort som støttet slik streaming som jeg ønsker i punkt 3). Testen ligger hos DinSide, og det er et MSI @nywhere kort som er testet. (Scorte dårlig på det meste, men hadde kul funksjonalitet i det med streaming.) Forslag til tv-kort som støtter punkt 1), 2) og 3) mottas med takk! /DaffyD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå