Kittystyle Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Hei, Jeg var hos frisøren for knapt en uke siden, og når jeg satt meg ned og frisøren kjente på håret mitt sa hun "Du begynner å miste hår". Jeg tenkte bare "Har da alltid mistet litt hår her og der", og omtrent glemte det bort, men neste dag når jeg skulle style håret etter å ha tatt en dusj, så merka jeg at jeg mister jo utrolig masse hår.Det har aldri vært sånn før, og det skjedde helt plutselig, det er heller INGEN i familien min som er skallet, så jeg kan ikke se for meg at jeg kommer til å bli det. Jeg fyller 18 om rett over 1 måned og begynner å miste masse hår, det nekter jeg å bare la skje. Derfor lurer jeg på om det er noe jeg kan gjøre for å få det til å stoppe, eller i hvertfall "roe" seg ned litt. Takk for alle svar. EDIT--Glemte å si at det skjedde på en dag eller to, fordi jeg ville merket det med en gang jeg satt voks i håret, noe som ikke skjedde dagen før. Endret 7. mai 2014 av Kittystyle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Kom deg til legen med en gang, ikke tvil engang bare gjør det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Bleker du håret mye? Hadde en venninne som bleket håret sitt hele tiden å startet til slutt å miste mere hår enn normalt. Hun stoppet med blekingen å alt ble bra igjen. Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Muligens at det skyldes lavt stoffskifte. Mange som mister håret da. En av mange symptomer. Du burde ta blodprøver. Lenke til kommentar
Kittystyle Skrevet 8. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2014 Bleker du håret mye? Hadde en venninne som bleket håret sitt hele tiden å startet til slutt å miste mere hår enn normalt. Hun stoppet med blekingen å alt ble bra igjen. Farget håret 2 ganger i mitt liv, så tror ikke det kan være derfor. Tror det kan ha noe å si med at jeg har vært syk, og derfor ikke fått i meg dvs. som jeg egentlig trenger pga. jeg ikke klarte å spise over lang tid. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Bleker du håret mye? Hadde en venninne som bleket håret sitt hele tiden å startet til slutt å miste mere hår enn normalt. Hun stoppet med blekingen å alt ble bra igjen. Farget håret 2 ganger i mitt liv, så tror ikke det kan være derfor. Tror det kan ha noe å si med at jeg har vært syk, og derfor ikke fått i meg dvs. som jeg egentlig trenger pga. jeg ikke klarte å spise over lang tid. Det høres logisk ut. Jeg tror det kan være grunnen. Det beste er uansett å dra til en lege og få tatt noen prøver. Endret 8. mai 2014 av -Twix- 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå