Lurkern2 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Hei. Hver gang jeg holder inne Ctrl og trykker 1, så får jeg denne beskjeden opp og alt annet blir minimert eller plassert i bakgrunnen. "Warning! Ensure to enable capture & send in your smart device to receive screenshot from pc" Hvordan fjerner jeg dette fra å skje eller forandrer kommando for at det skal skje? Det irriterer meg veldig... ## dårlig emnetittel endret av ilpostino ## Endret 7. mai 2014 av ilpostino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Kan denne lenken være til hjelp? Lenke til kommentar
Lurkern2 Skrevet 7. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2014 Jeg klarte ikke å finne hjelp i den :/ Jeg har funnet ut at programmet som åpner denne "warning'en" heter WiFil Go! Men det er alt jeg vet til nå... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 er ikke det et program fra Asus som brukes for å koble HK opp til trådløse nettverk via en trådløs adapter? Hvis du ikke bruker denne funksjonaliteten kan du jo disable/skru av programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå