johnkors Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 hei, har nettopp fått mitt sony p-10 (4400kr hos itbutikken) og har et spørsmål til de av dere som også har dette kameraet selv. Ved knipsing av 5MP så bruker kameraet ca 1-2 sekunder etter selve lukkingen hvor lcd-displayet er helt svart og chg-lampen blinker. Nå har jeg bare hatt kameraet en helg, men vil gjerne vite om dette er slik hos dere også? Er litt usikker, men mener å huske at dette problemet ikke var der under 3MP-knipsing. Har ikke lest bruksanvisningen fra perm til perm enda, så vet at dette blir å spørre før jeg har prøvd fullstendig selv. Noen med P-10 som kan gi meg tilbakemelding? Thanks! Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Er dette bare med blits, eller også ellers? MLW Lenke til kommentar
kegr Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det er fordi du har "power save" på. Gå inn på SET UP, setup 1. Skjermen slår seg av for å spare strøm :-) Fikk akkurat samme kamera... Lenke til kommentar
johnkors Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå