Christine Victoria Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 ja, mer enn fornøyd, men som du sa så hadde jeg jo håpet på null feil og dermed gratis oppkjøring på sørby trafikkskole.. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Oi, gratis oppkjøring? Det var jo en fin gevinst da. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Det at så mange ikke leser boka forklarer at det er så mange idioter på veiene. Det å bestå teoriprøven betyr ikke at man har fått med seg all den forståelsen som man kunne fått med seg fra boka. Teoriprøven er få spørsmål i forhold til innholdet i boka. Det kan sikkert veies mye opp for ved at man tar veldig mange kjøretimer med en god lærer, men jeg blir skeptisk til folk som flakser igjennom og tror de kan "alt". Lenke til kommentar
Christine Victoria Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Det at så mange ikke leser boka forklarer at det er så mange idioter på veiene. Det å bestå teoriprøven betyr ikke at man har fått med seg all den forståelsen som man kunne fått med seg fra boka. Teoriprøven er få spørsmål i forhold til innholdet i boka. Det kan sikkert veies mye opp for ved at man tar veldig mange kjøretimer med en god lærer, men jeg blir skeptisk til folk som flakser igjennom og tror de kan "alt". absolutt! man kan godt lese en bok hundrevis av ganger og fortsatt ikke huske noe fordi man skumleser eller har distraherende tanker i bakhodet mens man leser. derfor syntes jeg spørsmål som tvinger deg til å konsentrere deg funker bedre. og ja, de fleste kjører som idioter, spesielt i plassering i rundkjøringer. pga missforståelser og andres kjørefeil har jeg hatt noen ''nesten- ulykker'' fordi jeg stoler på at de kjører riktig i forhold til hvor de skal. et tips jeg skal ha med meg på oppkjøring er : kjør som om alle er idioter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå