Gå til innhold

Skruer eller ikke skruer

Anbefalte innlegg

Yeah, jeg er først ute i en ny kategori :green:

Vel, skruer eller ikke skruer er tingen. Jeg hadde et gammel aopen kabbis før, hvor man kunne skru seg til døde...

Gikk over til suntek nå som kun har en skrue til hk, og en tommelskrue til sidedøra (hvis man gidder å bruke den).

Personlig ble jeg positivt overrasket over løsningen i kabinettet mitt, men jeg lurer på hva dere mener om saken

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Yeah, jeg er først ute i en ny kategori :green:

Vel, skruer eller ikke skruer er tingen. Jeg hadde et gammel aopen kabbis før, hvor man kunne skru seg til døde...

Gikk over til suntek nå som kun har en skrue til hk, og en tommelskrue til sidedøra (hvis man gidder å bruke den).

Personlig ble jeg positivt overrasket over løsningen i kabinettet mitt, men jeg lurer på hva dere mener om saken

Har du noen bilder der man faktisk ser løsningen? Siden du linker til siden din, mener jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei

Ikke/Aldri kjøp Suntek kabinettet, plast og plexi, med et håndtak du alltid er redd for at skal ryke, grafikk kortet kan løstne, om du så mye som tenker på og røre cd/dvd flytter den seg innover, dårlig airflow er det også, eneste brae med det er vel PSU som vanligvis følger med, stille så lenge det ikke blir VELDIG varmt om sommeren.

mvh

André, angrende suntek kjøper..

Jo, en bra ting til er vel vekta som ikke blir noe særlig om du skal på LAN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...