foenix Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg skal legge ut en 1998 mod Mits. Space Wagon som bare har gått 118 000 km. tilsalgs og lurte på hvor mye jeg kan ta for den. Den er i daglig bruk, men har en omfattende mangellapp og jeg tenkte derfor å selge den som delebil. Jeg kostet på den kr. 12 000.- for 2 år siden for nytt eksosanlegg og nye drivknuter. Kan noen her hjelpe meg med å foreslå et fornuftig prisforlangende? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Vrakpant er nok ikke så langt unna hva du vil få. Du bør også forlange halve årsavgiften, siden du får tilbake dette om du skroter bilen før 1. juli. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg har ikke betalt årsavgiften på bilen. Dersom jeg selger den som delebil, og deretter leverer skiltene, må jeg da evt. betale halve årsavgiften eller slipper jeg unna uten å betale noenting? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Hvis du ikke har betalt årets årsavgift,og ikke avskiltet før nyttår må du fortsatt betale årsavgiften. Du har nå også pådratt deg minst 250,- i purregebyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå