Ludvig86 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) God kveld! Jeg lurte på om noen kunne anbefale meg en god kalender app eller widget til min Samsung Note 3. Jeg er på leting etter en som holder styr på helligdager, er oversiktilig og har ukenummer. Noen som har vert borti noe bra?Takker for innspill! Endret 6. mai 2014 av Ludvig86 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Rart Jeg har både ukenummer og helligdager i den som følger med Samsung S4 og Note 10.1 S Planner Edit:Lagt til under gmail account Kalender = Helligdager i Norge Kalender = Ukenummere Endret 6. mai 2014 av syar2003 1 Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Google Calendar har vel dette? Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Rart Jeg har både ukenummer og helligdager i den som følger med Samsung S4 og Note 10.1 S Planner Edit: Lagt til under gmail account Kalender = Helligdager i Norge Kalender = Ukenummere Se så! Jeg fant ut av det ja! Måtte bare inn på selve appen. Jeg bruker widgeten. Jeg såg det ikke før nå. Takk for tipset. Vet du om det er mulig å få vist ukenumre i widgeten? Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Og hvor finner jeg valget om helligdager? Klarer ikke å finne det. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Jeg gjorde det på google accounten mener jeg (via PC) Endret 6. mai 2014 av syar2003 1 Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Takker for innlegget! Klarte å finne litt mer utav det nå. Bruker S Planner widget´en og synes den fungerer. Har fått opp helligdager og ukenumre nå Men er det mulig å redigere farger og "design" på de ukedagene? At det bare viser ett lite diskrè tall i begynnelsen på hver uke? Nå står det ett rødt banner på hver mandag hvor det står "uke x i 2014". Og da forsvinner de andre hendelsene som er på den dagen. Jeg må klikke inn på selve dagen for å se den avtalen som jeg har skrevet opp der. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Redigere farger - Ikke som jeg har funnet ut. Og farge kodene for ulike kalendere er også tilfeldig automatisk. Jeg har f.eks jobb mailen rød i S4 , mens på Note 10.1 er den lilla. Lilla i S4 er Samsung kalender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå