MrCusNT Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Hei. Jeg har bestilt noe lignende denne maskinen https://www.komplett.no/komplett-gamer-mini-demo/809725. Jeg har sett at man må ha en sata kabel og en sånn kabel fra psu'en. Følger sata kabelen med i denne https://www.komplett.no/seagate-barracuda-2tb/653071? Og er det en ekstra ledig strøm kabel fra psu'en siden den allerede har ssd? Takk. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Det pleier ikke å følge med SATA-kabel med interne harddisker. Dette følger som regel med når en kjøper HK. Ledig strømkabel har du antageligvis, men det skader ikke å sjekke. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Hvis det er den pakken fra linken du har kjøpt + en ekstra HDD burde det gå bra. Det skal følge med to SATA kabler med det hovedkortet. Gitt at Komplett legger ved alt (og det gjør dem nok) og du kun har den ene SSD'n (ingen DVD/BR-rom f.eks) så har du en SATA kabel igjen til HDD'n... Strømforsyningen har 6 SATA tilkoblinger. Alt dette er gitt at det er det du har informert om. "Noe lignende" kan jeg ikke ta hensyn til. Endret 6. mai 2014 av Kyrre S. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Kyrre S., den 06 Mai 2014 - 20:40, sa: Hvis det er den pakken fra linken du har kjøpt + en ekstra HDD burde det gå bra. Det skal følge med to SATA kabler med det hovedkortet. Gitt at Komplett legger ved alt (og det gjør dem nok) og du kun har den ene SSD'n (ingen DVD/BR-rom f.eks) så har du en SATA kabel igjen til HDD'n... Strømforsyningen har 6 SATA tilkoblinger. Alt dette er gitt at det er det du har informert om. "Noe lignende" kan jeg ikke ta hensyn til. Takk. Så strøm er ikke problem. Og forhåpentlig vis den sata kabelen også hvis komplett tar med esken til delene sedsberg, den 06 Mai 2014 - 20:34, sa:Det pleier ikke å følge med SATA-kabel med interne harddisker. Dette følger som regel med når en kjøper HK. Ledig strømkabel har du antageligvis, men det skader ikke å sjekke. Veldig godt svar dette også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå