Coffee Break Skrevet 6. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 Hvis vi ikke kvitter oss med udugelige Fellaini gir jeg opp... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 Hadde håpet på FESTFOTBALL idag. Det er den siste kampen på OT den sesongen, og det minste supporterne kan få tilbake for alle dritt-resultatene denne sesongen er en god kamp. Forventer ikke stort nå. Wilson putter faen meg 3 i dag! Det blir helt sykt, vent å se Skal huske at du skrev det Aah, Vidic, for en spiller! Beklager, men han ble byttet ut! 2 var jo bra nok da! 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 Giggsy haha! Mål please! Straffe????? Lenke til kommentar
Samara Skrevet 6. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 Mangler bare at Steve Bruce varmer opp nå!Han kan vel ses på som en..vel, kanskje ikke legende, men United-gutt han og, så hvorfor ikke? Da ville jeg fått meg en god latter i alle fall;) 1 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 6. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 Hadde håpet på FESTFOTBALL idag. Det er den siste kampen på OT den sesongen, og det minste supporterne kan få tilbake for alle dritt-resultatene denne sesongen er en god kamp. Forventer ikke stort nå. Wilson putter faen meg 3 i dag! Det blir helt sykt, vent å se Skal huske at du skrev det Aah, Vidic, for en spiller! Beklager, men han ble byttet ut! 2 var jo bra nok da! Du skal få for den Er dommeren mentalt til stede? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 Aldri møtt på en så rar dommer før. whats goin on?.. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 Vi skal tydeligvis ikke få straffe i dag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 Smalling som midtstopper = herlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 Aldri møtt på en så rar dommer før. whats goin on?.. Hvem faen er han? Tullebukk av en dommer. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 Har aldri sett ham før. GIGGS! Hahhaha Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 6. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Faen er greia med å bli snytt for fire straffer. FA må gjøre noe til neste sesong, dommer ved siden av mål eller videodømming. Endret 6. mai 2014 av Muffinss Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 6. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 Skal si De Gea er glad i å spytte Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 Digger Kagawa som de fleste her... men uakseptabelt å spille så jævlig dårlig.... herregud. Faen er greia med å bli snytt for fire straffer. FA må gjøre noe til neste sesong, dommer ved siden av mål eller videodømming. Ja. Helt latterlig i dag. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 Januzaj ass. Orgasme. Klart BB. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 Januzaj ass. Orgasme. Klart BB. Det er jeg helt enig i. Imponerer i slike kamper vanligvis og gjør det igjen! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 6. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 Fellaini altså.. Er så lei den typen. 1 fin assist i dag, det skal han ha, men er langt i fra nivået som kreves av titteljagende klubber. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 6. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) He's back! Van Persieee Endret 6. mai 2014 av unitedmann_CFN Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2014 Judas! Gleder meg til å se han i EL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå