tc47 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Giggs inn for Fellaini neste omgang please!!! Ok Giggs?! Endret 6. mai 2014 av tc47 Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Fellaini har masse hår på hodet. Det har jeg og. Lenke til kommentar
Choppa Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Gjelder å få i gang en god oppvisning for United nå på tampen slik at vi får bud på noen av disse patetiske spillerne. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Van Gaal kan ikke komme kjapt nok. Buttner er så dårlig.. Fellaini.. Og nok av Lawrence i dag og Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Van Gaal kan ikke komme kjapt nok. Buttner er så dårlig.. Fellaini.. Og nok av Lawrence i dag og Men du synes Carrick har vært herlig? Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Lawrence og Wilson, hvordan var de? Objektivt sett please! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Lawrence og Wilson, hvordan var de? Objektivt sett please! Lawrence er veldig av og på, som et talent jo pleier å være, men Wilson viser lovende mål-snik kvaliteter. 1 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Lawrence og Wilson, hvordan var de? Objektivt sett please! Lawrence: Har ikke sett så altfor mye til han, får ballen, prøver å passere, men mister den. Eller så sender han kula tilbake til en medspiller. Wilson: Scoret et mål, bortsett fra det så syns jeg det er med han som med Lawrence. Det var mine (strenge United-) øyne Endret 6. mai 2014 av Nickless 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 På tide å bytte plass på Kagawa og Fellaini. Begge blir ubrukelige. Kagawa løper bare rundt i åpningene og får ballen en gang i blant og sender den tilbake igjen. Fellaini klarer ikke å henge med i 10ern med tre små 18-åringer rundt seg. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 På tide å bytte plass på Kagawa og Fellaini. Begge blir ubrukelige. Kagawa løper bare rundt i åpningene og får ballen en gang i blant og sender den tilbake igjen. Fellaini klarer ikke å henge med i 10ern med tre små 18-åringer rundt seg. Klarer Fellaini NOEN GANG å henge med? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Klarer Fellaini NOEN GANG å henge med? Vel, nei, sant nok. Giggs kommer vel snart inn tenker jeg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Carrick har vært god, og sa at han var herlig fordi han gjorde noe herlig på banen, der han holdt den inne med en fin "sklitakling". Endret 6. mai 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Grattis! Fint mål, men småklein feiring. Fortjent uansett. Hull må gjøre noe med hele strukturen i laget, og vi kan godt begynne på midtbanen. Jeg ble sittende i tlf med en United-fan i en halvtime. Han var ute og fikk ikke med seg kampen, så da fant han ut at det var en fin tid å ringe meg. Skravling og fotball er fint det altså, selv om han var hakket mer fornøyd enn meg da vi la på Noen flere tanker om hvilke (United)spillere som burde få gå av i andre omgang? Giggs hadde vært kult. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 På tide å bytte plass på Kagawa og Fellaini. Begge blir ubrukelige. Kagawa løper bare rundt i åpningene og får ballen en gang i blant og sender den tilbake igjen. Fellaini klarer ikke å henge med i 10ern med tre små 18-åringer rundt seg. Kagawa løper hvertfall å er et meget bra bindeledd kontra de andre vi har som kan spille sentralt. Forflytter spillet og snur det bra. Mer enn man kan si om Fellaini - Carrick sentralt som er ca like mobile som bussen til Chelsea. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Sagbo og Fryatt inn! Offensivt! Er det det vi trenger tro? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Perfekt match for Januzaj dette! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Hvorfor sentrer ingen til Kagawa? Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Hvorfor får Hull handse så mye de vil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå