Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Hull City


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lawrence og Wilson, hvordan var de? Objektivt sett please!

 

Lawrence: Har ikke sett så altfor mye til han, får ballen, prøver å passere, men mister den. Eller så sender han kula tilbake til en medspiller.

 

Wilson: Scoret et mål, bortsett fra det så syns jeg det er med han som med Lawrence.

 

Det var mine (strenge United-) øyne :p

Endret av Nickless
  • Liker 1
Lenke til kommentar

På tide å bytte plass på Kagawa og Fellaini. Begge blir ubrukelige. Kagawa løper bare rundt i åpningene og får ballen en gang i blant og sender den tilbake igjen. Fellaini klarer ikke å henge med i 10ern med tre små 18-åringer rundt seg.

Klarer Fellaini NOEN GANG å henge med? :p

Lenke til kommentar

Grattis! Fint mål, men småklein feiring. Fortjent uansett. Hull må gjøre noe med hele strukturen i laget, og vi kan godt begynne på midtbanen.

 

Jeg ble sittende i tlf med en United-fan i en halvtime. Han var ute og fikk ikke med seg kampen, så da fant han ut at det var en fin tid å ringe meg. Skravling og fotball er fint det altså, selv om han var hakket mer fornøyd enn meg da vi la på :p

 

Noen flere tanker om hvilke (United)spillere som burde få gå av i andre omgang? Giggs hadde vært kult.

Lenke til kommentar

På tide å bytte plass på Kagawa og Fellaini. Begge blir ubrukelige. Kagawa løper bare rundt i åpningene og får ballen en gang i blant og sender den tilbake igjen. Fellaini klarer ikke å henge med i 10ern med tre små 18-åringer rundt seg.

 

Kagawa løper hvertfall å er et meget bra bindeledd kontra de andre vi har som kan spille sentralt. Forflytter spillet og snur det bra. Mer enn man kan si om Fellaini - Carrick sentralt som er ca like mobile som bussen til Chelsea.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...