tc47 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Der ser vi Smalling igjen "herje" på midtstopper. Hel utrolig at Moyes spilte han på HØYREBACK nesten hele sesongen. Gjør dypt vondt. Kanskje vår beste midtstopper. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Blir så glad av å se Januzaj spille Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Det der burde vært straffe ja.. Hehe, bra du er enig Dømming i PL er skandale. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg blir glad av å se Fellaini spille. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Spiller Kagawa sentralt bak Fellaini?? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Spiller Kagawa sentralt bak Fellaini?? Lol. Ingen vet og ingen bryr seg i dag. 1 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Spiller Kagawa sentralt bak Fellaini?? Et fett hva vi gjør i dag, kan sette De Gea på topp for min del. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Spiller Kagawa sentralt bak Fellaini?? Et fett hva vi gjør i dag, kan sette De Gea på topp for min del. Exactly. Fy faen, Fellaini er jo helt lost. Helt forbanna lost. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Fellaini: Eg liker deg akkurat like mye som eg gjorde når du var i Everton! Lenke til kommentar
Samara Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Men altså, hva skjer med masse ledige seter? Greit, jeg vet det har gått trott denne sesongen, jeg vet at OT er stort (selv vært der, stor opplevelse), og jeg skjønner at Hull nok ikke er det mest attraktive laget - men endog! Burde være bedre oppmøte enn dette syns jeg. Hehe, bra du er enig Dømming i PL er skandale. Ikke vanskelig å være uenig i den Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Kunne ikke vi brukt et talent på midten isteden for bøtta Fellaini? Trist.. Ødela et fint angrep. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Jones må lære å ro seg litt ned, gutten blir jo ødelagt! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Fy faen Jones slutt å skade deg selv Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Argh Jones, det er faen meg hver jævla kamp og. Kommer aldri til å bli en klassespiller hvis du ikke kvitter deg med den hazardiøse stilen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Jones ass. Annenhver kamp. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Argh Jones, det er faen meg hver jævla kamp og. Kommer aldri til å bli en klassespiller hvis du ikke kvitter deg med den hazardiøse stilen. Akkurat. Så irriterende. Selv om i dag går det bra siden det betyr Vida får spilt mer enn halve kampen Hvordan kunne Moyes få lov å kjøpe Fellaini... til den summen og. Finnes ikke større flopp, fy faen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Hva gir Fellaini laget, utenom balltap og hår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå