Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Hull City


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

 

 

Du leste riktig daniel.

 

Hvor er rooney?

Det ble skrevet samtidig som jeg skrev mitt, så leste det etterpå.

I know. Bare plager deg litt. ;)

 

Unødvendig ved tanke på gårsdagen.

Lenke til kommentar

Hadde håpet på FESTFOTBALL idag. Det er den siste kampen på OT den sesongen, og det minste supporterne kan få tilbake for alle dritt-resultatene denne sesongen er en god kamp. Forventer ikke stort nå.

Wilson putter faen meg 3 i dag! Det blir helt sykt, vent å se :D

Lenke til kommentar

 

Hadde håpet på FESTFOTBALL idag. Det er den siste kampen på OT den sesongen, og det minste supporterne kan få tilbake for alle dritt-resultatene denne sesongen er en god kamp. Forventer ikke stort nå.

Wilson putter faen meg 3 i dag! Det blir helt sykt, vent å se :D

 

 

Skal huske at du skrev det :)

 

Aah, Vidic, for en spiller!

Lenke til kommentar

Kult United-lag! Kan godt hende det blir baluba med det laget. Håper på en god, underholdende kamp! :)

 

Hull City's team:

Eldin Jakupovic, Liam Rosenior, Maynor Figueroa, Alex Bruce, Curtis Davies, David Meyler, Robert Koren, George Boyd, Shane Long, Ahmed Elmohamady, Stephen Quinn.

 

Subs: Steve Harper, Tom Huddlestone, Matty Fryatt, Jake Livermore, Nikica Jelavic, Yannick Sagbo, Abdoulaye Faye.

 

Spennende med mange endringer i startelleveren. Får se hvordan det virker inn. OT og United er uansett vanskelig å møte.

Endret av Samara
Lenke til kommentar

 

 

 

Du leste riktig daniel.

 

Hvor er rooney?

Det ble skrevet samtidig som jeg skrev mitt, så leste det etterpå.

I know. Bare plager deg litt. ;)

 

Unødvendig ved tanke på gårsdagen.

 

Det tenkte eg ikke på. Av gammel vane... Beklager. Håper det går bra med deg Daniel. Har sett på mine kolleger at dagen i går var tøff....

Lenke til kommentar

Hull spiller ikke med viktige Livermore - Huddlestone partnership i midtbanen, som har vel spilt hver eneste kamp denne sesongen der begge har vært klare og dannet et bra midtbane for dem. Så det merkes sikkert at vi er gode i midtbanen i dag pga. dette selv om det er Fellaini og Carrick som er vår.

Lenke til kommentar

Nei, det vil vi ikke.

Og Spurs taper ikke hjemme mot Villa uansett; OG vi slår ikke Southampton borte uansett.

 

Så, winwin at vi kjører på med 2 full debuts og ikke glem at Will Keane får være med på benken i kveld. :)

 

Sykt at dette blir siste gang vi ser Vida på OT... og mest sannsynlig Giggsy og om han velger å komme inn da :D

Lenke til kommentar

Manchester United assistant manager Nicky Butt: "We've brought in four lads who have been with the club from a very early age and have come right through the ranks, that is very important for this club. The coaching staff had a chat about it and we thought it was important to bring the young lads in at this point.


"They will bring us speed, energy and they will enjoy it and give their all, that has been a big part in picking the squad."


Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...