tc47 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Vi slår ikke So'ton borte og Spurs taper ikke hjemme. Giggs assist! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Herregud for en dommer. Verste jeg har sett i PL i år! Faens dritt. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Så jævlig stygt av Meyler! Ingen som reagerer?? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Jævla idiot. Håper han kødden blir utestengt og mister cupfinalen. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Fy faen. Verste dommeren jeg har sett. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Det må da bli utestengelse? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Hvem i helvette er han kronidioten av en dommer?? HÅPLØST Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Vida <3 Serbinator. gonna miss ya. Giggsy på OT som spiller. Mest sannsynlig ser vi ikke det igjen. for en rar følelse men riktig tid å legge opp som spiller det må vel han skjønne best av alle. Tale av GIGGS NÅ!!! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Faen meg digg at Giggs ikke får scoringa si. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Jævla idiot. Håper han kødden blir utestengt og mister cupfinalen. THIS! Herregud, hvor mange har stemplet Januzaj når han ligger nede i år? Kommer bare på to, men er sikkert noen andre også. Forøvrig utrolig lite kompis av keeperen, burde latt frisparket til Giggsy glippe gjennom hanskene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Ja, keeperen var kjip der hahaha Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Noen som så hva som skjedde med skuddet til Buttner på slutten der? Ble det blokkert av Fellaini? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Helt ok kamp i dag. Artig med unggutta fra start. Januzaj herjet som forventet, og Wilson viser at han skal satses på. Lawrence har jeg ikke så veldig kjennskap til. Synes han var litt anonym i dag, men morro at han får sjansen. Kjipt ikke Giggs fikk scoringa si, men sånn er det. Flotte bilder etter kampen. Takk for alt, Vida. Du har vært vår beste forsvarsspiller i mange år, og en ekte kriger. Kommer aldri til å bli glemt. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) .. Endret 7. mai 2014 av niko. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Eg og vil angre... Endret 7. mai 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå