orodreth Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 noen spørsmål? 1. det kommer en lyd ved oppstart (fra høytalere), en irriterende lyd av glass som knuser. hvorfor? 2. hvordan vet jeg når jeg skal stoppe å klokke, vil jo ikke ødelegge og vet ikke temp! 3. hvor mange fps i cs er normalt med dette kortet, 1024 innstilling? 4. bedre med nye drivere? 5. 3dmark 01 funker ikke, sier jeg ikke har directx 8.1, men jeg har 9.0, får ikke lagt inn 8.1! Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 1) Umulig å si 2) Kjenn fysisk, se etter artifacts. Grei regel, Oc til artifacts, klokk litt ned igjen 3) Har ikke prøv hverken kortet eller cs. Men med et såpass gammelt spill bør man klare 99/100 (max). 4) Prøv ATI`orginale og http://www.omegacorner.com/ Se hvilken du liker best (bildekvalitet og Frapps, drit i 3dmark) Frapps: http://www.majorgeeks.com/download.php?det=149 5) Du trenger en update fra www.futuremark.com Build 330 for 3dmark2001 :wink: Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 takker for svaret, den knuse lyden på begynelsen tror jeg kommer fra redline programmet som følgte med, tror jeg skal bruke et annet klokke program! Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Viss du vil bli kvitt den lyden i begynnelsen, må du gå inn på de lydene som blir brukt av windows og under GameUtilizer slå av de lydene du ikke vil ha, som game detected, startup, og set overclocking. Videre ligger mitt kort på ca @ 475/325 Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 mener du skal få det til 500/340 ifølge andre poster på neste side Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 har hatt det på 475/340 nå, men den har ikke gitt seg enda, kan gå lenger når jeg kommer hjem. skal oppdatere da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå