Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Ja veldig bra presentasjon av MS. Veldig mange bra spill, selv om de fleste var multiplats. Tviler på at de andre slår dem på mengden spill. Men ser om de andre har noe lurt i bakhånd. Scalebound, nå der var et eksklusivt spill som så interessant ut. Spent på det, men kan være poop. Allikevel et godt spillstudio, så vi får vente å se. Ja, vi får vente å se hva mer de viser av det fremover. Syntes konseptet var interessant. 4 player drageridende monster hunter aktig spill. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Det meste interessante var Halo 2 remake.. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 ign spiller evolve nå med en demo ser herlig ut Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Crackdown 3 var høydepunktet for min del. Første spillet er at av mine all time favoritt spill. Sunset Overdrive og Scalebound så også meget lovende ut. Bra konferanse av Microsoft. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2014 Jeg fikk det jeg ville ha, plenty av spill. En travel høst på Xbox One hos meg med Halo Collection, Forza Horizon 2 og Sunset Overdrive. Lurer på hvilken pris Halo Collection kommer til å koste, jeg tror den kan koste mer pga når det er multiplayer på alle. Lenke til kommentar
Sonickon Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Langt bedre en i fjor, men de kjører så utrolig safe.. Kan noen hversåsnill å finne på noe annet en spill med skyting, drager og dinosaurer, titaner etc? for å ikke snakke om Assassin creed 11 unity.. Ingen som tør å satse på noe nytt? Spill i dag: Same shit different wrapping. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Dette var litt kjedelig synes jeg. Ingen store overraskelser og dem eksklusive som ble vist så var det få som appellerte til meg. Men Halo samlingen skal uten tvil kjøpes og spilles igjen! Det skal jeg være enig i. Skal ikke ha Halo da, men var ikke de mest interessante eksklusivene for min del. Det understreker det jeg sa, at multiplats vil dominere i år. Nå er det å gjøre seg klar for EA og nye SW: Battlefront. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 For mange multiplatts, hadde håpt på flere overraskende eksklusiver... Scalebound så bra ut, men var jo bare cgi så kan jo ikke vite hvordan det blir. Halo collection, dødsbra, men forventet. Project spark med conker, dødsbra. Forza Horizon 2, bra, men forventet. Hadde håp om mer XO-only. Og Halo 5-gameplay. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Lurer på hvilken pris Halo Collection kommer til å koste, jeg tror den kan koste mer pga når det er multiplayer på alle. Hele samlinga for prisen av et vanlig spill. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Helt greit av Microsoft, men ikke noen store overraskelser. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Dette var litt kjedelig synes jeg. Ingen store overraskelser og dem eksklusive som ble vist så var det få som appellerte til meg. Men Halo samlingen skal uten tvil kjøpes og spilles igjen! Det skal jeg være enig i. Skal ikke ha Halo da, men var ikke de mest interessante eksklusivene for min del. Det understreker det jeg sa, at multiplats vil dominere i år. Nå er det å gjøre seg klar for EA og nye SW: Battlefront. Mye bra multiplats som ble vist. Selv om jeg reagerte på at Call of Duty sine texturer virket helt elendige..mulig komprimering på streamen. EA begynner vel kl 21:00 og så er det jo Ubisoft kl 00:00. Dem pleier jo å ta litt av på sine pressekonferanser...hehe. Men da rekker jeg å løpe å kjøpe en pizza Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Når starter EA? 9 altså om 50 min Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Noen som fikk med seg det spille, han som hadde på seg headsett ? Slåss mot monstrer , starta på noe med s ? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Når starter EA? 9 altså om 50 min Bah, da går jeg glipp av halve den og. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Jeg fikk det jeg ville ha, plenty av spill. En travel høst på Xbox One hos meg med Halo Collection, Forza Horizon 2 og Sunset Overdrive. Lurer på hvilken pris Halo Collection kommer til å koste, jeg tror den kan koste mer pga når det er multiplayer på alle. Prisen ble nettopp bekreftet på post-show. 60 dollasss Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Dette var litt kjedelig synes jeg. Ingen store overraskelser og dem eksklusive som ble vist så var det få som appellerte til meg. Men Halo samlingen skal uten tvil kjøpes og spilles igjen! Det skal jeg være enig i. Skal ikke ha Halo da, men var ikke de mest interessante eksklusivene for min del. Det understreker det jeg sa, at multiplats vil dominere i år. Nå er det å gjøre seg klar for EA og nye SW: Battlefront. Mye bra multiplats som ble vist. Selv om jeg reagerte på at Call of Duty sine texturer virket helt elendige..mulig komprimering på streamen. EA begynner vel kl 21:00 og så er det jo Ubisoft kl 00:00. Dem pleier jo å ta litt av på sine pressekonferanser...hehe. Men da rekker jeg å løpe å kjøpe en pizza ohh pizza høres bra ut. ^_^ Hvor så du E3, syntes CoD så pent ut jeg. Bah, da går jeg glipp av halve den og. Ahhh, det blir jo SW: Battlefront news der. Håper du rekker det. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2014 Lurer på hvilken pris Halo Collection kommer til å koste, jeg tror den kan koste mer pga når det er multiplayer på alle. Hele samlinga for prisen av et vanlig spill. Fantastisk! Blir hundrevis timer i Halo nok engang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå