Berniy Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Ughhhhhhhh keep it coming! Fallout 4 vær så snill Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Ikke noe overraskende at det kom nytt Tomb Raider, selv om Square Enix var en bunch of A-Holes i behandlingen av Crystal Dynamics etter spillet ble sluppet på grunn av det ikke solgt fantastisk, bare greit (de sparka visstnok noen eller holdt tilbake bonuser). Square Enix hadde melka ut serien til hver eneste dråpe i nesten et tiår. Tomb Raider (2013) fikk god kritikk også. The Witcher 3 ser bra ut, selv om jeg aldri har tatt meg tid til serien enda. Endret 9. juni 2014 av Maury Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 The Witcher 3 ser rett og slett fantastisk ut! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Er det bare meg eller har Geralt fått større muskler? Synes han så svært så buff ut nå Men fy søren så bra den verdenen ser ut! Helt sjukt.. Endret 9. juni 2014 av Craxmerax Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 CD Red ser ut til å ha forbedret og gjort alt rett. Skal mye til for at Witcher 3 ikke blir Game of E3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 The Division tror jeg kan bli det beste mulitplattform-spillet til Ubisoft ved unntak av Far Cry 3. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Ser tendenser til at multiplats vil dominere E3 i år. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Lurer på om The Witcher 3 kjørte på xbox one der. Tror det kjørte på PC Liker at MS har bare vist spill, ikke noe dill dall med tall og bla bla bla. Bare games. elsker det Endret 9. juni 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Scalebound, nå der var et eksklusivt spill som så interessant ut. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Ai ai, nytt Crackdown. Herlig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Scalebound, nå der var et eksklusivt spill som så interessant ut. Spent på det, men kan være poop. Allikevel et godt spillstudio, så vi får vente å se. Ser ut som D4 er delayed, eller ikke kommer før i 2015-2016. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Du verden så tiden fløy. Veldig bra konferanse. Spill, spill, spill og ikke masse uinteressant mas og fjas. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Ughhhhhhhh keep it coming! Fallout 4 vær så snill Er flere som venter på det, begynner å ta rimelig lang tid, Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Kjempe bra konferanse Nå må jeg kjøpe meg en xbox one ser det ut som, og det blir en dyr høst Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Dette var litt kjedelig synes jeg. Ingen store overraskelser og dem eksklusive som ble vist så var det få som appellerte til meg. Men Halo samlingen skal uten tvil kjøpes og spilles igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå