henrikrox Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Omg den tittelen, og referansen til resident evil 2. Genialt Fargerikt spill, men ser altfor useriøst ut for min smak. syntes det er digg med spill som ikke tar seg selv for seriøst, ser ut som enkel morro, men all sin smak selvfølgelig Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Useriøs tone er automatisk dårlig spill? Jaja. Endret 9. juni 2014 av Maury 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Useriøs tone er automatisk dårlig spill? Jaja. Nei, det sa jeg ikke, ikke vri ordene mine. Sa det var feil type useriøs for min smak. Sikkert bra for de som liker det. Fable Legends og Spark er bedre type useriøs for meg. Skjønner nå? 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Joda, men synes det var litt rar kommentar. Er ikke som seriøs tone heller er automatisk et bra spill heller. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Oh, den 2D-spillet så awesome ut. Ori? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Ori and the Blind Forest så veldig interessant ut. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 hehe god latter da conker dukket opp :3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Fikk veldig Child of Light-følelse av utseende til Ori and The Blind Forest, forresten et veldig bra spill førstnevnte som er verdt å få med seg. Blir mye Halo i høst Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Får vel plukke opp Master Chief collection. Har bare spilt 1ern i gang i tiden. Oppskrytt serie, men ok spill. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Nedtur at Conker bare er en del av Project Spark. Hadde han fått sitt eget nye spill skulle jeg heller vurdert å kjøpe meg en Xbone. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Fikk veldig Child of Light-følelse av utseende til Ori and The Blind Forest, forresten et veldig bra spill førstnevnte som er verdt å få med seg. Blir mye Halo i høst Minnet meg mer om Dust An Elysian Tail. Halo Masterchief Collection! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Ori and the Blind Forest så veldig interessant ut. Er det jeg har likt best av det som er vist til nå faktisk. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Fikk veldig Child of Light-følelse av utseende til Ori and The Blind Forest, forresten et veldig bra spill førstnevnte som er verdt å få med seg. Blir mye Halo i høst Minnet meg mer om Dust An Elysian Tail. Halo Masterchief Collection! Hehe ja, kanskje enda mer det. Har ikke spilt det, men har lasta det ned til 360. Synes de har sin likheter alle 3. Haha, Phil med Limbo t-skjorte. That dude. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Limbo 2 så skuffende ut. Copy + paste fra 1ern virket det som Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Joda, men synes det var litt rar kommentar. Er ikke som seriøs tone heller er automatisk et bra spill heller. Sant det. Men så nevnte min kommentar heller ikke noe om bra eller dårlig, bare hva som er min smak. Om du oppfatted det slik så er det jo din tolkning. Et spill kan godt være bra, uten at jeg liker det, og det kan være dårlig selv om jeg liker det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Hehe ja, kanskje enda mer det. Har ikke spilt det, men har lasta det ned til 360. Synes de har sin likheter alle 3. Haha, Phil med Limbo t-skjorte. That dude. Da må du sette av litt tid til det. Fantastisk spill! Synes Inside eller Limbo 2 eller hva det var virket bra også. Håper vi får se mer av D4 og kanskje et nytt Gears også. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Nice. Nytt Tomb Raider. Ohhhhh, Witcher 3. :D :D Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Tomb Raider og Witcher 3? Holla at yo playa a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå