Dunedain Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Så jo ut som typisk CoD dette. Kommer uten tvil til å selge mye! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Call of duty....tipper mange 13 åringer opplever sin første ereksjon nå. Føler det der er så teit og si, og kommer fra bf fanboys har alltid hatt lett morro med Call of duty. Og dette ser jo mye bedre ut, ihvertfall grafikk messig Tror du jeg er bf fan? Samme, orker ikke krangle Bare syntes det er så teit å si "å dette liker 13 åringer" Blir som å si at "pokemon bare er for unger" Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Nye CoD ser veldig pent ut. Og likte mange av de moderne utstyret, jetpack jump og smart-grenade. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Call of duty....tipper mange 13 åringer opplever sin første ereksjon nå. Føler det der er så teit og si, og kommer fra bf fanboys har alltid hatt lett morro med Call of duty. Og dette ser jo mye bedre ut, ihvertfall grafikk messig Tror du jeg er bf fan? Samme, orker ikke krangle Bare syntes det er så teit å si "å dette liker 13 åringer" Blir som å si at "pokemon bare er for unger" Helt greit sir. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Nye CoD ser veldig pent ut. Og likte mange av de moderne utstyret, jetpack jump og smart-grenade. smart-grenade blir nok jævlig irriterende på nett. Med vanlig granat klarer man hvertfall komme seg unna og det er noe vanskelig å treffe. Smart-granade blir jo jævligere enn noobtube Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Nye CoD ser veldig pent ut. Og likte mange av de moderne utstyret, jetpack jump og smart-grenade. smart-grenade blir nok jævlig irriterende på nett. Med vanlig granat klarer man hvertfall komme seg unna og det er noe vanskelig å treffe. Smart-granade blir jo jævligere enn noobtube Hehehe, ser den. ^_^ Nå skal jeg nok kjøpe det mest for Single player da så går greit. Kommer MS til å vise alle multiplatsene i år tro? Endret 9. juni 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 forza horizon 2 og evolved ser faen meg sykt digg ut Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Evolve ass. Cthulhu-monster også. Herlig Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Evolve ser kult ut. Forza er sikkert kult det. Har ikke spilt serien siden 1ern. CGI-trailere er uansett snork. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 AC Unity ser bra ut, men får da håpe det er mulig å spille alene også. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 AC Unity ser bra ut, men får da håpe det er mulig å spille alene også. Blir det nok. Har en del catchup to do. Har enda ikke kommet meg gjennom 3ern. Synes det var kjedelig. Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Horizon 2 kommer like over ferien, og Ringen kommer til FM5 gratis, IDAG! Jeg er fornøyd kan man si. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Haha, herlig. Sunset Overdrive tar en piss på cover-shooters. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 AC Unity ser bra ut, men får da håpe det er mulig å spille alene også. Håper det jeg også, ser fort det kan bli litt dumt hvis det er lagt opp til å spille sammen. Det kan et bli i motsatt fall også da. :/ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Sunset Overdrive ser så bra ut. Digger grafikken. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Fargerikt spill, men ser altfor useriøst ut for min smak. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Hittil synes jeg at både AC og Forza ser særdeles interessante ut. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Haha, herlig gratis DLC til Dead Rising 3 og Forza 5 på en dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå