Muggkaare Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Faen, sitter på toget hjem når Microsoft har konferanse. Jævla skuffende, tror de kommer til å ha jævla mye spennende i år. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Gleder meg til å se, flaks at jeg fikk med meg denne tråden, for jeg hadde fått for meg at det var 10-12 juni Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Faen, sitter på toget hjem når Microsoft har konferanse. Jævla skuffende, tror de kommer til å ha jævla mye spennende i år. Året er 2014, dagens tog har internett Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Ja, internett som er så treigt og jævlig samt faller ut hele tiden at jeg heller velger å bruke mobilt internett på telefonen. Ikke akkurat første gangen jeg tar turen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Internettet på tog suger balle i Norge. Brukt internettet på tog i både USA og Sverige og, fungerte helt fint der. Her i Norge riktignok er det som vi lever i 2004, ikke 2014, nagina. Husk på at dere som har Xbox One (kanskje også 360) kan laste ned Live Appen å se. Jeg har GT som backup hvis jeg trenger for å se showet live i morra. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Kom over dette på NeoGaf. Virker trolig med tanke på leakene som kom i slutten av fjoråret/tidlig i år som nevnte både Sunset Overdrive som et 2014-spill, A new Crackdown announcement will be made at Xbox's E3 Press Conference, Develop understands.Our source suggest the open world series will be return during tonight's event, although the nature of the announcement is not quite clear. While it's most likely to be a brand new (and long overdue) outing in the series – undoubtedly for Xbox One, but possibly for Xbox 360 as well – it could even be a remastering of the 2007 original. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=833662 Fra den andre leaken MS ble litt irritert over Details regarding Insomniac's Xbox One-exclusive Sunset Overdrive has also been unearthed with the game set in a "weird future" like 2020 and everyone drinks "Overcharge XT" which turns people into "giganto monsters" or they die. Plot for the title is said to center around a big corporation who takes control of the city that tries to wipe away the drink due to fouling it up. Supposedly, Microsoft has high hopes for the game, as there will be "managed content" that will be developed for an entire year alongside the game's open world and is due fall of this year. As for other upcoming games in Microsoft's stable, the leaked info states: Quantum Break is set for release this coming holiday,Fable Legends in summer 2015, no further news on Crackdown 3 since it's not due until 2016, first Titanfall DLC is set to hit 45 days from the shooter's release date, with another one hitting 120 days after its retail debut, Forza Horizon 2 is due in fall 2014 with a new weather system, running at 1080p and will be open world with social integration, and Platinum Games is allegedly working on "Project Nagano" for a March 2016 release. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Streames også her: http://no.twitch.tv/twitch Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Like før nå. Dette blir bra! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Mye dårlige streams ute...både Gametrailers og Xbox.com sin er sub HD. Twitch er bra men gjenstår å se når det starter da... Denne var veldig bra http://www.spike.com/netstorage/e3/live.html Endret 9. juni 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Ser på Gamer sin nå. Grei nok for meg. http://www.gamer.no/artikler/folg-kveldens-xbox-avsloringer-her/160708 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Er på vei til jobb nå etter friuke..så gjenstår det å se om det er tid for meg å hoppe inn i MS sitt show. Sony sin i natt er bænkers da Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Mye dårlige streams ute...både Gametrailers og Xbox.com sin er sub HD. Twitch er bra men gjenstår å se når det starter da... Denne var veldig bra http://www.spike.com/netstorage/e3/live.html Xbox One appen er king Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Kommer en achievement-app eller en bedre achievement-greie inn i Xbox One-appen fra Microsoft i sommer/høst. Happy Wars til Xbox One er også bekrefta med nye karakterer og gameplay. Mulig å ta over/forsette ting fra 360-utgaven. Ble bekrefta av MajorNelson på Xbox-streamen. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Twitch funker veldig bra foreløbig. 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 ign funker også veldig bra Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) All games i år sier han. Da får vi vel ikke høre noe om VR fra MS. All games er bra da. #psyched Gametrailers streames det her i huset. ^^ Endret 9. juni 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Call of duty....tipper mange 13 åringer opplever sin første ereksjon nå. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Call of duty....tipper mange 13 åringer opplever sin første ereksjon nå. Føler det der er så teit og si, og kommer fra bf fanboys har alltid hatt lett morro med Call of duty. Og dette ser jo mye bedre ut, ihvertfall grafikk messig Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Call of duty....tipper mange 13 åringer opplever sin første ereksjon nå. Føler det der er så teit og si, og kommer fra bf fanboys har alltid hatt lett morro med Call of duty. Og dette ser jo mye bedre ut, ihvertfall grafikk messig Tror du jeg er bf fan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå