Mala Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Damn, da kræsjer ihvertfall MS sin konferanse med ankomst/skiftavløsning på jobb. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 9. Juni er vel helligdag? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 9. Juni er vel helligdag? Har ikke mye å si for oss skiftfolk, annet enn mere penger i kassa Helger og helligdager samma faen, må forsyne Europa med gass vet du Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Noen potensielle E3-annonseringer:1. Eden Falls: Microsoft fikk nylig tak i rettighetene til domenenavnet "EdenFallsGame.com". De har også sikret seg rettighetene til varemerket "Eden Falls". Det finnes faktisk tre ulike muligheter for hva dette spillet kan være for noe:a) Taktisk sci-fi RPG. fra fra Brimstone Internactive (med støtte fra Lift London). Dersom Lift London virkelig er med på prosjektet er det sannsynligvis et spill til Windows 8.b) En gjenopplivelse av det kansellerte post-apokalyptiske spillet til Lionhead.Dere kan lese mer om begge prosjektene her.c) Noe helt nytt2. Ori and the Blind Forest.Microsoft registrerte varemerket for dette spillet samtidig som de registrerte varemerket for Tentacles: Enter The Mind fra Press Play. Vi vet foreløpig lngenting om dette spillet, men selve navnet høres jo spennende ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Tentacles: Enter The Mind kom ut på Windows 8 tidligere denne uken. Det er oppfølgeren til det første Tentacles-spillet som kom ut på Windows Phone (og iOS?). Lenke: http://apps.microsoft.com/windows/da-dk/app/tentacles-enter-the-mind/3a6851b5-2160-40ff-b5d1-2285dc39801b Det er forresten ganske underholdende. Redigert: Ah, trodde du snakket om Tentacles, men det var vel Ori-spillet du mente. Endret 14. mai 2014 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Redigert: Ah, trodde du snakket om Tentacles, men det var vel Ori-spillet du mente. Mhm. Det hadde vært kult om Press Play hadde enda et platformspill på lur (i tillegg til Totem), men det trenger kanskje ikke å bety noe at varemerket ble registrert samtidig som Enter The Mind... Endret 14. mai 2014 av Leflus Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Nytt Phantom Dust på vei?http://gamingeverything.com/microsoft-registers-new-phantom-dust-trademark/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Håper Ubisoft annonserer Furious 4 bare til PC, Xbox One og PS4 etter at spillet har ligget i utvikling og en overhaling siden traileren som ble vist fram på E3 i 2011. Gearbox burde vise at de kan lage noe nytt utenom Boderlands etter Aliens: CM-flausen. Dette ser så ut i området til Gearbox at jeg har litt tro, selv om jeg også er skeptisk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Husker skuffelsen var enorm når de gikk rykter om ett nytt BiA spill, så kom det der... Godt de heller gjorde det til en egen franschise Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Big Third-Party Xbox One ExclusiveA reliable source has confirmed that Microsoft is going to have at least one "big" third-party exclusive reveal during their stage show. We don't know the exact game, but our source said the game is both something "unexpected" and "something people will be really excited about." http://www.gamespot.com/articles/e3-2014-rumors/1100-6419935/ Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Nå er under 1 uke til E3 er i gang. Kjenner jeg gleder meg noe helt vanvittig! Det kommer til å smelle slik det har alltid gjort! Endret 3. juni 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Håper ikke jeg blir skuffa siden de har annonsert noe store first party-greier allerede. Men Big third-party exclusive kan vel være Left 4 Dead 3 kanskje? Var jo en Valve-fyr mener jeg som ravet om at det var faktisk i utvikling (duh, siden det har vel tjent nok for en oppfølger vil jeg tro). Men igjen, så står det jo uforventet og big. Vet ikke helt om LFD 3 ville vært enten begge eller en av dem, uansett hvor mye jeg elsker den spillserien. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Er enten Left 4 Dead 3 eller Evolve blir tidseksklusiv om jeg tørr å tippe Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Tviler litt på Evolve, og Turtle Rock/2K Games har allerede annonsert det til mulitrelease på PS4, PC og One. Ser bare ikke 2K Games gjør det når folk har begynt å pre-ordre spillet allerede. Er ikke slik jeg ser businessen er ihvertfall. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Det vil komme noen bomber, fra MS, Sony og Nintendo! Fartsfest for meg! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Kan jeg håpe på Viva Pinata 3, der du dresserer opp dine søte uskyldige pinataer med Kinect? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Noe jeg elska med Viva Pinata: Trouble In Paradise var at du slapp å stresse med å skaffe en del pinataer hvis du hadde det elendige kameraet ingen likte/"ingen" hadde til 360. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Da ser det ut som jeg må skaffe Viva Pinata TIP så snart som mulig. Det kameraet var elendig, men klarte å overse det når jeg spilte VP. Hadde vært råbra jeg skaffer VP TIP og et nytt VP hadde blitt vist på E3! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Blir kanskje litt offtopic nå, men du kan bare google etter Viva Pinata-cards. Går sikkert fint å bare vise det på en pad eller mobilen til kameraet. For tidlig eller for sent for en State of Decay 2-annonsering for 2015? Eller kanskje en teaser som sier 2016. Siden det skal fokusere så mye på spill vil jeg tro at vi ihvertfall får et heads up på et spill som ikke kommer før tidligst 2016. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå