Sharizard Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Hallo. Jeg lurer på en ting ang kjøp av flybilletter. Igår natt så jeg på noen billetter, veldige rimelige priser. Var dum nok til å ikke bestille der og da, jeg tenkte å ta det neste morgen. Våkner opp og fant dessverre ingen av billettene jeg fant igår, prisene har steget med rundt 2000 kr. Jeg lurer på om dette er tilfeldig, om jeg har hatt uflaks? Eller har prisene rett og slett steget (de plassere er utsolgt f.eks)? Synes det var litt rart at prisene steg så mye på 8-9 timer... Driver fortsatt og leter, og lurer på om dere har noen tips til gode sider? Har til nå brukt finn.no.. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Flybilletter kan svinge mye i pris på noen timer etter kampanjer og priskriger. Ser du veldig gode priser bør du straks slå til. Tråden under har en haug med linker for å finne gode priser. Det billigste er nesten alltid å bestille rett fra flyselskapet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=674492 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 For de fleste flyreiser finnes det noen få billetter til veldig lav pris. Når disse er solgt, selv om det er 5 sekunder etter at du så dem selv, så er det høyere pris. Jeg har sett priser som har doblet seg få minutter etter at jeg selv har bestilt. Lenke til kommentar
Sharizard Skrevet 7. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2014 Takk for svar! Fant noen billetter billigere enn det jeg så for 2 dager siden. *Løp og kjøp* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Av og til opplever jeg at billetter jeg har funnet blir reservert, slik at de er borte når jeg er tilbake for å kjøpe dem. Etter noen minutter er ledige igjen (trolig fordi den som så på dem ikke kjøpte dem likevel). Har også opplevd å finne billetter, men måtte hente kredittkort før jeg fikk betalt, og da jeg hadde lagt inn betalingsinfo fikk jeg melding om at billettene ikke lenger var tilgjengelige. Da hadde jeg trolig brukt for lang tid på kjøpet, billettene jeg hadde funnet hadde blitt fristilt, og noen andre hadde kjøpt dem. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Det er vel også bekreftet at enkelte flyselskap justerer prisene etter pågangen på nettsidene. Noe som kan forklare både brå oppgang og overraskende nedgang i pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå