Gå til innhold

Test: Fractal Design Node 804

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med vannkjøling og lyddemping kunne jo denne fint stått ute i stua. Hvis den klarer å ta på seg rollen til NAS, konsollen, progaming pc og mulig mediasenter ville jeg ikke nødvendigvis sagt at størrelsen var negativ. Den ser jo bare ut som en subwoofer.

Lenke til kommentar

Bare meg som ser for meg at det kommer tileggsutstyr til dette kabinettet i form av forlengede HDD plasser? Som strekker seg helt ned til gulvet i kabinettet og der med har plass til minimum dobbelt så mange HDD`er..?

Patentbånd?

Ellers vil nok stackeren min overleve dette kabinettet også...

Ikke en god test btw. Enig i "produktbeskrivelse".

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

"Kabinettet er tiltenkt et vidt bruksområde. Du kan blant annet klemme inn hele åtte harddisker i kabinettet, samtidig som du også får plass til siste skrik på grafikkfronten."

Er da vitterlig plass til 10 3,5"-disker (4 i hvert "bur"og 2 i bunn), samt 2 SSD/2,5"-disker bak frontdekselet.

Med an APU og ekstra bur der skjermkortet ville spist plassen, kan man kanskje sette inntil 8 disker til, og derved er det plutselig et snertent kabinett for seriøs NAS. Noen flere bur i det andre kammeret (kanskje bare plass til 1 pga PSUen), så har man kanskje plass til enda 4 disker til, og så henge 4 disker der det er plass til radiatorer i toppen, så er det stappfullt med disker på relativt liten plass.

Til skikkelig DIY, kanskje skaffe meg noen slike bur fra Fractal...!?! NAS bygd inn på undersiden av stuebordet...

:-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...