RBW Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Her får du plass til hele åtte harddisker.Test: Fractal Design Node 804 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Folk greier seg med 1-2 SSD-er pluss en NAS-boks i dag. 1 Lenke til kommentar
tberg72 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Bare 8 +2 diskplasser? Tsk tsk Lenke til kommentar
Populært innlegg ti-guru Skrevet 6. mai 2014 Populært innlegg Del Skrevet 6. mai 2014 Hva skjedde med å ta et bilde av hvordan kabinettet ser ut med hk, cpu og grafikkort? Hvor ble det av temp data? Dette fremstår ikke som en test, men mer som en produktbeskrivelse... 16 Lenke til kommentar
The Woodster Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Med vannkjøling og lyddemping kunne jo denne fint stått ute i stua. Hvis den klarer å ta på seg rollen til NAS, konsollen, progaming pc og mulig mediasenter ville jeg ikke nødvendigvis sagt at størrelsen var negativ. Den ser jo bare ut som en subwoofer. Lenke til kommentar
Jckf Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) NCIX har akkurat lagt ut video av dette: EDIT: Og her er Linus sin: https://www.youtube.com/watch?v=46-OrWtz4Bg Endret 7. mai 2014 av Jckf Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Test?? Jeg er glad jeg ikke betaler for denne dritten her... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Bare meg som ser for meg at det kommer tileggsutstyr til dette kabinettet i form av forlengede HDD plasser? Som strekker seg helt ned til gulvet i kabinettet og der med har plass til minimum dobbelt så mange HDD`er..?Patentbånd?Ellers vil nok stackeren min overleve dette kabinettet også...Ikke en god test btw. Enig i "produktbeskrivelse". Endret 6. mai 2014 av Caddy Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Blir det litt for mye vekt på Ekstra-artikler og litt mindre for oss freeloadere? Vurderer adblock på igjen for kun å se hva dere skriver om. Det mest interessante finnes som regel på svensk Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 "Kabinettet er tiltenkt et vidt bruksområde. Du kan blant annet klemme inn hele åtte harddisker i kabinettet, samtidig som du også får plass til siste skrik på grafikkfronten." Er da vitterlig plass til 10 3,5"-disker (4 i hvert "bur"og 2 i bunn), samt 2 SSD/2,5"-disker bak frontdekselet. Med an APU og ekstra bur der skjermkortet ville spist plassen, kan man kanskje sette inntil 8 disker til, og derved er det plutselig et snertent kabinett for seriøs NAS. Noen flere bur i det andre kammeret (kanskje bare plass til 1 pga PSUen), så har man kanskje plass til enda 4 disker til, og så henge 4 disker der det er plass til radiatorer i toppen, så er det stappfullt med disker på relativt liten plass. Til skikkelig DIY, kanskje skaffe meg noen slike bur fra Fractal...!?! NAS bygd inn på undersiden av stuebordet... :-) 1 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Bare 8 +2 diskplasser? Tsk tsk 8 +2 + 2 2 SSD/2,5" i frontdekselet, 2 3,5" i bunn samt 2x4 3,5" i burene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå