Emancipate Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Her tror jeg du mistolker teksten, med tilsvarende så sikter de nok til et produkt av tilsvarende omfang (altså når det gjelder skjermkort så blir det jo samme ytelse, støynivå osv..) og ikke at det skal være i samme tilstand (altså brukt). Nå har jeg jobbet i Datakjeden, Amentio-Datakjeden, ITD Butikk og Spaceworld og det har aldri vært noe som helst som heter å omlevere defekte produkter i brukt vare. Det er en praksis jeg aldri har vært borte i og forbrukerlovene i dette landet og forbrukerrådet er virkelig på kjøper sin side så jeg kan aldri se for meg at omlevering i et brukt produkt ville ha gått igjennom noe sted om kunde selg ikke godtar det. Det er en forskjell på brukt, og demo. Som forbruker ser jeg ikke på det som et problem å få et demo-produkt (men ikke på slitasjedeler som harddisker). Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Bare for å understreke forskjellen i computeytelse mellom GTX 580 (Stock) og GTX 670 (Stock) så kan vi jo se på grafene til Anandtech: ' Altså i bestefall så er det likt, og det er før vi tar i betraktning at GTX 580 Phantom var en smule overklokket fra fabrikk og hadde ekstra RAM. På enkelte av punktene så er det temmelig store forskjeller. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Denne prosessen går ikke så alt for fort, men jeg har fått svar fra returavdelingen og alt tyder på at jeg får omlevert i GTX Titan Black mot mellomlegg. Så alt løser seg! Til info så fikk jeg skrivet fra forbrukerrådet nå hvor de skriver blant annet: Ved reklamasjon på vare kjøpt som fabrikkny, skal omlevering videre normalt skje med fabrikkny vare. Omlevering med demovare er det derfor i utgangspunktet ikke anledning til. Dersom tilsvarende vare ikke finnes, og reparasjon er utelukket, er lovens to resterende alternativ prisavslag og heving av kjøpet. Prisavslag hjelper ikke der produktet ikke kan brukes, og heving av kjøpet er i så fall det man kan kreve. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 du har klart å få til en god tråd her ramguy, til tross for at noen mennesker ikke klarte å sette seg inn i din situasjon =) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Jepp det har han. Får han bytte vil jeg og gjøre det samme. Jeg fikk ikke etter at jeg hadde fått varen sent, så ja jeg gjør det før jeg sender varen nå. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Jepp det har han. Får han bytte vil jeg og gjøre det samme. Jeg fikk ikke etter at jeg hadde fått varen sent, så ja jeg gjør det før jeg sender varen nå. Gjør det du Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 Da blir kortet kreditert så jeg kan skaffe nøyaktig hva jeg vil. Var aldri noe problem så fort man kom i kontakt med returavdelingen til Komplett. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Da blir kortet kreditert så jeg kan skaffe nøyaktig hva jeg vil. Var aldri noe problem så fort man kom i kontakt med returavdelingen til Komplett. hvor mye kredit fikk du? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Flått, viser bare hvor bra servise komplett har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå