flamethower1234 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Heisan Jeg har netopp fått meg Iphone 4, og lurte dermed må om det var mulig å oppgradere til 4s uten å måtte kjøpe ny telefon. Jeg mener å ha hørt at noen i klassen min oppgraderte 4ern sin til 4s, er det mulig? På forhond takk! Endret 6. mai 2014 av flamethower1234 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Nei, der er ikke mulig. Iphone 4 og iPhone 4s er to forskjellige telefoner med ulik hardware. Kameraet er annerledes, CPU og GPU er forskjellig og glasset foran og bak er ulikt (mener jeg). Med mindre du er et geni på slike ting, klarer du ikke "oppgradere" fra 4 til 4s. Kompisen din snakket kanskje om programvaren (oppdatering til iOS 7)? 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Husker ikke helt, men kan ha vært noe sånt ja Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Tipper det, ja. Noe annet ville vært usannsynlig Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Det er fullt mulig for deg å oppgradere til nyeste iOS-versjon, som nå er iOS 7.1.1. Som sagt tidligere, så er det ikke mulig å oppgradere en iPhone 4 til 4S, nettopp fordi det er fysisk to vidt forskjellige telefoner. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Den er grei. Tusen takk for svar dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå