orodreth Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 har sett litt på skjermer på komplett nå, og har funnet noen jeg liker. alle de under 2000 kr, hvem er best a disse? skal ha ny men har ikke mye penger! Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ingen av de er flate.. Hva med å gå opp til 2500 og få et mue mer behahgelig bilde? Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 ja, er det så sinsykt mye bedre med flat. for kanskje vente litt å kjøpe det da! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 havregryn og melk 1 uke så kan du spandere litt bedre kvalitet på deg selv, men pass på at du får skjerm som faktisk er flat og som ikke bare har en flat glassflate foran en buet en. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 havregryn og melk 1 uke så kan du spandere litt bedre kvalitet på deg selv, men pass på at du får skjerm som faktisk er flat og som ikke bare har en flat glassflate foran en buet en. å vilke skjermer er det? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 "DynaFlat-X" er sånt tull. "Flatscreen" er ordentlig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 alle med Trinitron teknologi (eller derivat av dem (fordi trinitron er vel et varemerke, sånn at de ikke kan kalle det) apperture grille er det vel teknologien heter? Lenke til kommentar
simmy Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Trinitron eier gata. Sitter selv på en 19" DELL P992 Flat Trinitron CRT skjerm. den er helt konge. rimelig heavy og lang men, digg skjerm. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 er dette en helt flat skjerm? den er jo ikke så alt for dyr! Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Tror ikke samsung skjermen er helt flat, men jeg synes fremdeles det er en veldig bra skjerm til den prisen. Mye bedre enn hansol tull Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Syns de er greie nok, hvis du ikke har råd til en med Trinitron rør så er ikke Samsung et dumt annet valg. Tenkte å sjekke litt på Samsung sine hjemmesider for jeg har ikke sett 19" med egne øyner, men der jeg jobbet før fikk vi noen 17" 753DX eller noe tror jeg det het De var greie nok, men jeg byttet aldri bort min Sony med Trinitron. Samsung sine hjemmesider sier forresten at denne modellen er utgått (Komplett har sikkert bare restlager). Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 957DF er utgående, 957MB har tatt over. Lenke til kommentar
Skillz Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 957 DF skjermen er DynaFlat og da er ikke skjermen flat, Bare glasset utenpå. Personlig har jeg denne skjermen og syntest den er helt grei til å spille på. Litt kult å kunne lyse opp hele skjermen når en skal inn i mørke steder på Cs bare med et taste trykk :D Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 hva er hoved forskjellen mellom samsung skjermene som er dynaflat på komplett, bortsett fra pris? er det ikke stor forskjell? dvi kabel eller analog? Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 hvem av disse er best, pris/ytelse? dvi kabel, oppløsning, stor og tung? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå