HelloKjersti Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Innvilget patent på studiobilder med hvit bakgrunn.Amazons «nye» patent vekker oppsikt Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Galskap.. Hva kan formålet være? 1 Lenke til kommentar
tow Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Man bryter vel ikke patentet om man gjør om på rekkefølgen, og skrur på "front light source" før "rear light source", om jeg leser beskrivelsen riktig. Kan ikke helt skjønne hensikten med det patentet, enda mindre at det i det hele tatt ble patentbehandlet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Dette er sikkert en "one click" lyssetting. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Eller er det Amazon som beskytter seg ved å ta dette patentet før et patenttroll kommer med krav mot Amazon? Lenke til kommentar
tow Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Illustrasjonsfotoet er forresten ikke berørt av patentet, siden det er belyst fra sidene. Lenke til kommentar
se# Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Skal alltids klare å holde meg unna iSO 320. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Heretter skal jeg ta alle studiobilder etter denne oppskriften. 2 Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Kanskje de håner apple? Det eneste jeg synes virker fornuftig iallfall. 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg tok et bilde med akkurat de kriteriene for ca.10 år siden, så da har jeg opphavsretten. Kanskje jeg skulle saksøke Amazon for noen 100talls millioner dollar 5 Lenke til kommentar
Chief Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Å ta patenter på andres oppfinnelser er å synke dypt. Å ta patenter på arbeidsmetoder, som ingen eier, er enda dypere. Amazon mistet nettopp halvparten av stjernene i min bok. Ta dere en bolle Amazon. Jeg tar mine bilder som jeg vil. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Goggla litt og Amazon,com har faktisk enormt mange "rare" patenter, bla annet flere på frakt. Denne fraktpatenten er litt merkelig, de har patent på og sende deg varer før du faktisk har kjøpt varen. Sjefene hos Amazon har sikker lest denne boken som de selger 1 Lenke til kommentar
iStalkPhoto Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 HAHAHHAHHA... vent.... HAHAHHAAHA... Amerikanere.. De bør snart legge om hele patentsystemet... Håpløst 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Patentsystemet til amerika er helt forferdelig... 2 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Å ta patenter på andres oppfinnelser er å synke dypt. Å ta patenter på arbeidsmetoder, som ingen eier, er enda dypere. Amazon mistet nettopp halvparten av stjernene i min bok. Ta dere en bolle Amazon. Jeg tar mine bilder som jeg vil. hei hei ta dere en bolle har jeg patent på ;-) 2 Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Hele systemet med patenter har gått for langt ut på viddene. Det toget har kjørt av sporet for lenge siden og er på vei et helt annet sted enn hva som var tanken bak systemet. Nok er nok... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg