maggabogga Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Hei. Trenger sårt hjelp til bacheloroppgaven min. Har du to minutter å avse, ville det vært til stor hjelp:) http://freeonlinesur...3byrwov9t471810 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Har svart, men er ikke du veldig sent ute med innsamling av data til oppgaven? Når skal den leveres? Lykke til. Lenke til kommentar
maggabogga Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Takk for det! Har 1,5 måned igjen, så burde nok gå helt fint:) Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Det er alminnelig anstendighet å i det minste forklare litt om hva spørreundersøkelsen skal brukes til, hvis du vil at folk skal bruke tid på å besvare den. På den måten motiverer du også flere til å gjennomføre undersøkelsen. Lenke til kommentar
maggabogga Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg skrev vel strengt tatt at det var ifm en bachloroppgave.. Jeg kunne godt skrevet en avhandling, men tenker det er unødvendig! Hvis du ikke vil svare, så er det vel bare å la være:) Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Tror nok du får flere svar om du skriver litt om hva det dreier seg om utover at det er oppgaven din. 1 Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg skrev vel strengt tatt at det var ifm en bachloroppgave.. Jeg kunne godt skrevet en avhandling, men tenker det er unødvendig! Hvis du ikke vil svare, så er det vel bare å la være:) Ærlig talt. Det jeg mente var hva handler bacheloroppgaven om? Hva er hypotesen? Hva er målet med spørreundersøkelsen? Vil du ha deltakere, så får du definitivt flere hvis du ikke bare sier "hey, her er en spørreundersøkelse. Svar da plz." 1 Lenke til kommentar
maggabogga Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Takk for forslaget puz! 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 (endret) Angrer jeg neste litt på at jeg svarte.... Du ber om andres hjelp, men gidder ikke engang å skrive litt om hva undersøkelsen handler om? Du tar jo tydeligvis høyere utdanning, men du kommer ikke veldig langt i livet med en slik holdning. Endret 6. mai 2014 av PatSharpX 2 Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Har aldri hørt om kjeder som Platou Sport, Stadion Sport og har aldri vært i Anton Sport. Hvordan skal jeg kunne svare på hvor fornøyd jeg er med de kjedene? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Det lurte jeg også på. Det mangler ett "Vet ikke/Ikke relevant" alternativ. For datagrunnlaget her blir ikke riktig om man velger "Nøytral". Lenke til kommentar
maggabogga Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 I mine øyne, så er det vanskelig å være noe annet enn nøytral til et merke/bedrift når du ikke har hørt om den. Kan ikke se heller at det blir feil metodisk, men nå er det skrivepartneren min som har stått for den metodiske delen av oppgaven, så jeg kan ikke være for bastant. Skal definitivt sjekke opp i det, så takk for tipset patsharpx:) Ift hva oppgaven handler om, så er det en analyse av hvordan man kan tilpasse brukergrensesnittet slik at en kunde får en mer fysisk handleopplevelse når han/hun handler sportvarer over nett. Takk for hjelpen til de som har svart:) Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Dette er jo de samme spørsmålene som blir stilt i alle spørreundersøkelser. Du kunne jo bare søkt opp liknende undersøkelse gjort på mye større skala, og brukt det i oppgaven. Lenke til kommentar
maggabogga Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Har allerede brukt undersøkelser som tar for seg varehandel, netthandel, sportsbransjen o.l Men det var enkelte spesifikke ting vi var på utkikk etter som vi ikke fant andre plasser. F. eks om demografiske variabler hadde noe å si for hvilke produktgruppe det ble handlet mest av. Og hvor prisbevisste multikanalkunder var, for å nevne noe. Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Er det en undersøkelse om merke- eller bedriftslojalitet, eller noe liknende? Lenke til kommentar
maggabogga Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Nei, det er en analyse av hvordan man kan tilpasse brukergrensesnittet slik at en kunde får en mer fysisk handleopplevelse når han/hun handler sportvarer over nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå