Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hjelp til bacheloroppgave

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er alminnelig anstendighet å i det minste forklare litt om hva spørreundersøkelsen skal brukes til, hvis du vil at folk skal bruke tid på å besvare den. På den måten motiverer du også flere til å gjennomføre undersøkelsen.

Lenke til kommentar

Jeg skrev vel strengt tatt at det var ifm en bachloroppgave.. Jeg kunne godt skrevet en avhandling, men tenker det er unødvendig! Hvis du ikke vil svare, så er det vel bare å la være:)

Ærlig talt. Det jeg mente var hva handler bacheloroppgaven om? Hva er hypotesen? Hva er målet med spørreundersøkelsen? Vil du ha deltakere, så får du definitivt flere hvis du ikke bare sier "hey, her er en spørreundersøkelse. Svar da plz."

• Liker 1
Lenke til kommentar

Angrer jeg neste litt på at jeg svarte....

Du ber om andres hjelp, men gidder ikke engang å skrive litt om hva undersøkelsen handler om?

Du tar jo tydeligvis høyere utdanning, men du kommer ikke veldig langt i livet med en slik holdning.

Endret av PatSharpX
  • Liker 2
Lenke til kommentar

I mine øyne, så er det vanskelig å være noe annet enn nøytral til et merke/bedrift når du ikke har hørt om den. Kan ikke se heller at det blir feil metodisk, men nå er det skrivepartneren min som har stått for den metodiske delen av oppgaven, så jeg kan ikke være for bastant. Skal definitivt sjekke opp i det, så takk for tipset patsharpx:) Ift hva oppgaven handler om, så er det en analyse av hvordan man kan tilpasse brukergrensesnittet slik at en kunde får en mer fysisk handleopplevelse når han/hun handler sportvarer over nett.

Takk for hjelpen til de som har svart:)

Lenke til kommentar

Har allerede brukt undersøkelser som tar for seg varehandel, netthandel, sportsbransjen o.l Men det var enkelte spesifikke ting vi var på utkikk etter som vi ikke fant andre plasser. F. eks om demografiske variabler hadde noe å si for hvilke produktgruppe det ble handlet mest av. Og hvor prisbevisste multikanalkunder var, for å nevne noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...